سه‌شنبه 16 مهر 1398
shatel

آموزش موسیقی با همراهی استادان صاحب‌نام ویژه‌ی شاتلی‌ها در آموزشگاه شهرآوا

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از تخفیف ویژه برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزش موسیقی آکادمی شهرآوا بهره‌مند شوند و مهارت‌های مورد علاقه‌ی خود را در حضور استادان به‌نام و شناخته شده این آموزشگاه فراگیرند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با آکادمی موسیقی شهرآوا کاربران شاتل می‌توانند از امروز در دوره‌های آموزشی، سازهای تنبک، تار، سه‌تار، سنتور، دف، داربوکا، پیانو، ویولن، ویولنسل، فلوت، هارمونیکا، کیبورد، آکاردئون و آواز با ۵۰ درصد تخفیف ثبت‌نام کنند. افزون بر این کودکان زیر ۷ سال که در دوره‌ی آموزشی موسیقی کودک (ارف) ثبت‌نام کنند یک ساز بلز یا فلوت هدیه خواهند گرفت.

توضیحات دقیق‌تر درباره فهرست دوره‌های آموزشی، آشنایی با سازها و استادان آموزشگاه را در وب‌سایت این مجموعه دنبال کنید.

این تخفیف با اختصاص یک کد تخفیف که از طریق باشگاه مشتریان شاتل در اختیار شما قرار می‌گیرد، قابل استفاده است. شما می‌توانید با ارایه این کد به آموزشگاه در دوره‌های آموزشی رشته یا ساز مورد علاقه خود با 50 درصد تخفیف ثبت نام کنید. شهریه‌ی همه‌ی دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه ۳۸۰ تومان برای ۸ جلسه است.

در نظر داشته باشید که این دوره‌ها در شهر تهران برگزار می‌شوند و کاربرانی که ساکن شهرهایی به جز تهران باشند برای حضور در این دوره‌ها باید در هر جلسه در محل برگزاری کلاس حاضر شوند.

آکادمی آموزشگاه موسیقی شهرآوا از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اینک با استادان صاحب‌نام و شناخته‌شده همکاری می‌کند و در رشته‌های مختلف موسیقی ایران و جهان، سازهای کلاسیک و سنتی و موسیقی کودکان به تربیت هنرجویان موفق می‌پردازد.

اعزام هنرجویان به جشنواره‌های داخلی و خارج از کشور و برگزاری کنسرت در سالن‌های معتبر کشور از مزیت‌های ویژه این آکادمی به شمار می‌رود.

امید است ارایه این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز شاتل را فراهم آورد.