Shatel Organizational Solutions

راهکارهای سازمانی

راهگشای کسب و کارها در مدیریت خدمات ارتباطی

1920.600 01
phone shateltalk

تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌‌تاک)

rahkar internet optimal

اینترنت پهنای باند ویژه (Optimal)

rahkar internet

اینترنت پهنای باند اختصاصی (Dedicated)

sim round

سیم‌کارت سازمانی

rahkar vpls

اتصال نقطه به نقطه (MPLS ،VPN و VPLS)

datacenter

دیتاسنتر

اینترنت پهنای باند اختصاصی (Dedicated)

شرکت شاتل، دارنده بالاترین سهم بازار در میان شرکت‌های انتقال داده (PAP) و ارتباطات ثابت (FCP) با شناسایی حساسیت‌ها و نیازهای ارتباطی کسب‌ و کارها، سرویس پهنای باند اینترنت اختصاصی یا سرویس Dedicated را برای دسترسی به اینترنت با کیفیت بالا و بدون ضریب اشتراک و با هدف رفع نیازهای انواع کسب‌‌ و کارها طراحی کرده است. در این راهکار، سازمان‌ها می‌توانند بر یکی از بسترهای وایرلس و فیبر نوری پهنای باند اختصاصی خود را برای اتصال اختصاصی و پرسرعت به شبکه جهانی اینترنت تامین کنند.

راهکارهای سازمانی شاتل
خدمات سازمانی شاتل

اینترنت پهنای باند ویژه (Optimal)

این سرویس مشابه سرویس اینترنت خدمات پهنای باند اختصاصی (Dedicated) بدون محدودیت سرعت است و تفاوت آن در پرداخت بر مبنای میزان مصرف است و در نتیجه بهینه‌ترین حالت را در دریافت پهنای باند و پرداخت هزینه‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و اداری و کسب و کارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) از جمله مهم‌ترین مخاطبان این راهکار هستند.

تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌‌تاک)

راهکار سازمانی تلفن ثابت شاتل با هدف بهبود کیفیت تماس‌ها و کاهش هزینه‌های سازمانی پایه‌گذاری شده است. این خدمات ویژه سازمان‌هایی‌ست که قصد دارند با تکیه بر قابلیت‌هایی همچون مقیاس‌پذیری، انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی، به خدمات ارتباطی با کیفیت و هزینه‌ای مناسب در سازمان خود دست یابند.
از این رو صرف‌نظر از این که بزرگی سازمان شما چه قدر است، می‌توانید متناسب با نیازهای خود از این راهکار و ویژگی‌های آن در کسب و کار خود بهره‌مند شوید.

راهکارهای سازمانی
خدمات b2b شاتل

دیتاسنتر

شاتل با در اختیار داشتن بیش‌ترین میزان پهنای باند کشور و با تکیه بر زیرساخت‌های منحصر به فرد ایجاد شده در دیتاسنترهای واقع در چندین پایگاه مستقر در تهران، شیراز و کرج موفق شده است، خدمات خود را با کیفیتی متمایز در اختیار شرکت‌ها و سازمان­‌ها قرار دهد. هم‌اینک مشتریان و وب‌سایت‌های شناخته شده و صاحب‌نامی در فهرست مشترکین دیتاسنتر شاتل قرار دارند که به صورت شبانه‌روزی از خدمات این مرکز و پشتیبانی نیروهای متخصص شاتل بهره‌مند می‌شوند.

اتصال نقطه به نقطه (MPLS ،VPN و VPLS)

یکی دیگر از راهکارهای پهنای باند شاتل، راهکار اتصال نقطه به نقطه است که برای ایجاد شبکه‌های خصوصی مجازی برای اتصال دو یا چند نقطه از سازمان و ارسال و دریافت اطلاعات به کار می‌رود. بسیاری از سازمان‌ها برای برقراری ارتباط امن میان دفترها و شعب خود به بستری پایدار و اختصاصی شده در سراسر کشور نیازمندند. خدمات ارتباط نقطه به نقطه‌ی شاتل نیز چنین بستری را با ویژگی‌های زیر در اختیار مشتریان می‌گذارد.

یک مکانیزم حمل داده است که در این مکانیزم به هر کدام از بسته‌های IP، یک Label یا برچسب اختصاص می‌یابد و مسیریابی بسته‌ها بر اساس این برچسب‌ها صورت می‌گیرد. هر نقطه اتصال به ابر MPLS دارای یک برچسب منحصر به فرد است. مشتریان به کمک این تکنیک می‌توانند شبکه اختصاصی خود را در کل کشور و یا با هر نوع پروتکل ایجاد کنند.

یک سرویس لایه ۲ برای ایجاد ارتباط توسط MAC Address به صورت Multi Point روی بستر MPLS یا IP است. با استفاده از VPLS سرعت انتقال داده‌ها بیش‌تر خواهد شد و این سرویس برای ارتباط Voice و Video بسیار مناسب است.

Shatel Organizational Solutions
shatel b2b

سیم‌کارت سازمانی

شاتل، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ارتباطی و مخابراتی، فعالیت در بازار خدمات ارتباطی همراه را به فهرست خدمات خود افزوده است. بر این اساس شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل فعالیت خود را به عنوان اپراتور مجازی نوع یک موبایل به صورت Full MNVO، از سال 1394 شروع کرده است. راهکار پایه‌ای بر بستر موبایل به صورت عمومی در قالب محصولات و خدمات سازمانی به تمام سازمان‌ها قابل ارائه است.

بر اساس نیازمندی‌های صنعت مشتری (سازمان) و شناسایی و پاسخ‌گویی به آن، طراحی و سفارشی‌سازی می‌شود و در اختیار سازمان قرار می‌گیرد. در این دسته راهکار، بستر مخابراتی به عنوان تکمیل کننده‌ی زنجیره ارزش مشتری، از تامین تا پشتیبانی، در کنار سایر زیرساخت‌های موجود، منجر به خلق ارزش جدید شده و به سازمان کمک می‌کند تا از فرصت‌های پیش‌رو، حداکثر بهره را ببرد. در ادامه، راهکارهای سازمانی شاتل‌موبایل معرفی شده است.

کاتالوگ راهکارهای کسب و کار شاتل

faratarh

«پشتیبانی قوی شاتل، وجه تمایز آن محسوب می‌شود.»





گروه فراطرح

کارشناس ارشد فناوری اطلاعات

agah 01

«پی‌گیری به‌موقع، دقیق و منظم و شیوه پاسخ‌گویی به مشتریان، اصلی‌ترین دلیل رضایت ما از مجموعه شاتل است.»




کارگزاری آگاه

مدیر تیم زيرساخت شبکه

mehrafarin

«شاتل از لحاظ زیرساخت‌های فنی و میزان دانش کارشناسان فنی عملکرد بسیار خوبی دارد.»




کارگزاری مهرآفرين

مدیر زيرساخت

kh 01

«یکی از موارد مهمی که برای سازمان‌ها ارزش افزوده محسوب می‌شود، دریافت پشتیبانی و پاسخ مناسب و به‌موقع و حتی فراتر از قرارداد و تعهدها، در شرایط بحرانی و حساس است. برای مثال فراهم بودن امکان حضور در دیتاسنتر در ساعت‌های غیر کاری و عدم نیاز به پشت سر گذاشتن فرآیندهای طولانی اداری از جمله مزایای همکاری ما با شاتل بوده است.»


خوشگوار

مدیر فناوری اطلاعات

snapp food 1

«خوشبختانه سرویس‌هایی که از شاتل دریافت کردیم بدون اختلال و قابل اعتماد هستند.»




اسنپ فود

مدیر شبکه

orkid farmed

«وجه تمایز شاتل، سرویس‌دهی متفاوت و برخورد مشتری‌مدارانه است. شیوه خدمات‌دهی شاتل خاص و VIP است.»




زيست ارکید فارمد

مدیريت فناوری اطلاعات

« با استفاده از زیرساخت و خدمات دیتاسنتر شاتل، ما در مورد تامین برق، قطعی، اینترنت و ... دغدغه‌ی کمتری داریم و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.»



نوبیتکس

مدیر ارشد فناوری اطلاعات نوبیتکس

goldiran

«مشتری‌مداری برای مجموعه ما بسیار مهم است. از این رو برای حفظ حریم شخصی مشتریان، خدمات تماس امن شاتل تاک را دریافت کرده‌ایم.»




گلدیران

مدیر فناوری اطلاعات

greenweb

«از نظر کیفیت و سرعت سرویس، شاتل رتبه یک را دارد. مهم‌ترین وجه تمایز شاتل، کیفیت سرویس‌ها است.»




گرين وب

مدیر شبکه

bijan 1

«مهم‌ترین ارزش افزوده‌ای که شاتل تاکنون برای ما داشته است، تسریع و تسهیل ارتباطات بوده است.»




شرکت بین المللی پارسیان پخش بیژن

مدیر انفورماتیک