قطعی پی در پی وایرلس

در صورتی که آنتن وایرلس بر روی دستگاه‌های مورد استفاده قطع و وصل می‌شود یا علامت تعجب نشان داده می‌شود، موارد زیر را بررسی کنید.

  • مودم را در فاصله یک متری از سطح زمین و به دور از وسایل الکتریکی (تلفن بی‌سیم، ماکروویو و ..) و در مرکز محیط قرار دهید.
  • در تنظیمات مودم، تغییر کانال وایرلس اعمال شود. برای مشاهده نحوه انجام آن از طریق این لینک راهنمای مودم خود را مطالعه نمایید.

قطعی پی در پی وایرلس

  • درصورت تداوم مشکل، مودم ریست و مجدد تنظیمات آن انجام شود. برای آشنایی با نحوه ریست و کانفیگ مودم، لینک را باز نموده و با توجه به مدل مودم فیلم آموزش تنظیمات را مشاهده نمایید.

قطعی پی در پی وایرلس - 1

  • نسخه نرم افزاری مودم بروزرسانی شود. درصورتی که مودم Zyxel دارید و از شرکت شاتل خریداری شده است. از طریق راهنمای زیر می‌توانید بروزرسانی مودم را انجام دهید.

الف) در ابتدا فایل بروزرسانی مربوط به مودم خود را از این لینک در قسمت بسته‌های بروزرسانی تجهیزات زایکسل دانلود نمایید.

قطعی پی در پی وایرلس - 2

ب) از طریق فایل راهنمای مودم که در مرحله قبلی مطالعه کردید، در قسمت upgrade نحوه بروزرسانی مودم شرح داده شده است، طبق آن بروزرسانی مودم را انجام دهید.