تنظیمات نرم افزار Zoiper
ابتدا نرمافزار ZoIPer را از Appstore دانلود کنید و تنظیمات را به شکل زیر انجام دهید:
ابتدا قسمت Setting (تنظیمات) را باز کنید.
با باز شدن نرمافزار، صفحهای به شکل زیر نمایش داه میشود.
برای انجام تنظیمات SIP Account خود، وارد قسمت Accounts شوید.
در این قسمت باید یک Account جدید ایجاد کنید. گزینه + را انتخاب کنید.
تنظیمات را مطابق شکل زیر انجام دهید:
در قسمت پایین همان صفحه در Auth Username شناسه VoIP خود را وارد کنید.
تنظیمات نرم افزار ZoIPer بر روی آندروید
نرمافزار ZoIPer را از سایت شاتل در قسمت مرکز دانلود دانلود کنید.
برای انجام تنظیمات SIP Account خود، وارد قسمت Config شوید و در صفحه باز شده Add Account و سپس SIP را انتخاب کنید.
تنظیمات نرم افزار ZoIPer بر روی ویندوز
نرمافزار ZoIPer را از سایت شاتل، قسمت مرکز دانلود دانلود کنید و تنظیمات را به شکل زیر انجام دهید.
مطابق شکل زیر روی آیکن مشخص شده کلیک و Options را انتخاب کنید.
در SIP accounts قسمت My Company Account تنظیمات زیر را وارد و سپس Apply کنید.
توصیه می شود تنظیمات زیر را نیز مطابق شکل انجام دهید.
تنظیمات ZoIPer بر روی Windows Mobile:
نرمافزار مربوط را از سایت شاتل، قسمت مرکز دانلود دانلود کنید.
فایل دانلود شده را از طریق حافظه جانبی یا اتصال مستقیم موبایل به سیستم، منتقل کنید.
برای نصب نرمافزار، در مسیر ذخیره فایل مورد نظر، مراحل نصب را به ترتیب زیر انجام دهید:
مطابق شکل زیر میتوانید مسیر نصب فایل ر انتخاب کنید.
پس از نصب موفقیتآمیز نرمافزار، تنظیمات را مطابق شکل زیر انجام دهید.
به دو روش زیر میتوانید نرمافزار را Run کنید.
بلافاصله پس از اجرای نرمافزار برای بار اول صفحهای به شکل زیر برای انجام تنظیمات اکانت VoIP برای شما باز خواهد شد. تنظیمات مشخص شده را انجام دهید.
لیست اکانت ها :
برای مشاهده و Register/Unregister کردن اکانتهای خود مسیر زیر را دنبال کنید.
اگر قصد دارید تغییراتی در اکانت خود انجام دهید، روی Menu کلیک و Edit Account را انتخاب کنید: