• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت دانلود
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکارهای امنیتی اینترنتی(Kaspersky)
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • پروژه‌ها و راهکارهای خاص
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » پشتیبانی فنی » پرسش و پاسخ » شرکت‌های ذینفع
اطلاعات بیشتر

شرکت‌های ذینفع

سازمان‌های مرجعی که شاتل با آ‌ن‌ها به صورت مستقیم در ارتباط است کدامند؟
  • سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
        • اين سازمان يك نهاد مستقل قانون‌گذار و نظارتی است كه نقش آن رقابتی‌كردن بازار ارایه خدمات مخابراتی و بالا بردن كيفيت خدمات آن‌هاست. سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی به منظور اجرای مصوبات كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف و ايفای وظايف مورد نظر در بخش ارتباطات راديويی تاسيس شده و رئيس اين سازمان معاون وزير ارتباطات است.
          صدور پروانه فعالیت و بهره‌برداری برای هرگونه خدمات فناوری اطلاعات، نظارت بر عملکرد دارندگان پروانه‌ها در چارچوب مفاد، تدوین استانداردها و ضوابط و تایید نمونه تجهیزات در حوزه فناوری اطلاعات از جمله وظایف این سازمان است.
  • سازمان فناوری و اطلاعات
      • سازمان فناوری اطلاعات ايران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات كه با ايجاد و به‌كارگيری سازوكارهای مورد نیاز، حوزه‌ی فناوری اطلاعات را در بخش‌های خصوصی و دولتی مدیریت و سازمان‌دهی می‌کند. این سازمان وظیفه قانون‌گذاری و اعمال سياست‌ها، مقررات، استاندارد‌ها و … بر پايه مصالح، منافع و امنيت ملی و عمومی را بر عهده دارد و به نمايندگی از دولت جمهوری اسلامی ايران منافع ملی و سياست‌های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طريق نهادها و مجامع بين‌المللی پيگيری می‌کند. ماموريت اين سازمان عبارت‌ست از : هدف‌گذاری، هدايت، نظارت راه‌بردی، سامان‌دهی و توسعه امن، ايمن و پايدار فناوری اطلاعات كشور در راستای تامين منافع، مصالح، امنيت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پايدار كشور.
  • شرکت ارتباطات زیرساخت

      • شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، به عنوان شرکتی مستقل از شرکت مخابرات ایران پایه‌گذاری شده است. این شرکت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت)کشور و نیز کارگزار سیاست‌های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات است.
  • شرکت مخابرات ایران
      • شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) در سال ۱۳۵۰ خورشیدی تأسیس شده است. این شرکت، دارای ۳۰ شرکت فرعی استانی و مالک شرکت ارتباطات ثابت (آشنای اول) و شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) است. ماموریت اصلی این شرکت، ایجاد و بهره برداری شبکه های مخابراتی و هر گونه فعالیت مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به استثنای شبکه‌های مادر است.
سایر سازمان‌هایی که به صورت محدودتر با شاتل در ارتباط هستند؟
              • شورای عالی انفورمانیک کشور
              • سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
              • اتحادیه صنف فناوران رایانه‌ای تهران
              • مجمع عالی واردات
              • اتاق بازرگانی
              • سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان
              • سازمان تعزیرات حکومتی
              • پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات
مهم‌ترین خدمات و فعالیت‌های شاتل چیست؟
اصلی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های گروه شرکت‌های شاتل، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت، راهکارهای ارتباطی و خدمات محتوایی اینترنتی درکشور را می‌توان به صورت موارد زیر برشمرد:

  • ارایه‌‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و PTP
  • ارایه‌‌ی خدمات مکالمه (Voice)
  • ارایه‌‌ی خدمات تهیه و نصب تجهیزات شبکه‌های دسترسی و تجمیع برای شرکت‌های مخابراتی و سازمان‌های بزرگ
  • ارایه‌‌ی خدمات پهنای باند Broadband به صورت Wireless و DSL
  • ارایه‌‌ی راهکارهای خاص برقراری ارتباطات نقطه به نقطه یا شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) سازمان‌ها
  • ارایه‌‌ی خدمات مرکز داده‌ها و راهکارهای تکمیلی آن
  • ارایه‌‌ی راهکارهای امنیتی اینترنتی (Kaspersky internet security)
  • ارایه‌‌ی راهکارهای امنیتی Shatel Android Security ارایه‌ خدمات پشتیبانی فنی از کلیه‌ خدمات برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی
  • ارایه‌ی خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
  • ارایه‌ی خدمات ارزش افزوده شاتل لند
خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

گفت‌وگوی آنلاین

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

صدای مشتری

با ما در تماس باشید

تست سرعت دانلود

سرعت اینترنت خود را تست کنید

  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت دانلود
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۷. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها