شیوه استفاده از خدمات ویژه مجتمع‌های مسکونی و تجاری

ارائه خدمات به مشتریان مجتمع‌های مسکونی و تجاری نیازمند برگزاری جلسات برای مهندسی نیاز و انجام بررسی‌های فنی برای ارائه طرح است. هر یک از متقاضیان این خدمات می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این مورد با واحد پهنای باند و راهکارهای خاص گروه شرکت‌های شاتل و با شماره ۲۳۰۷۲۱۰٦ تماس حاصل فرمایند.

افزون بر این، در وب سایت شاتل امکانی برای ارتباط سریع و آسان متقاضیان با کارشناسان شاتل در نظر گرفته شده است . علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام آنلاین سرویس +ADSL2 برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری، درخواست خود را به ساده‌ترین روش برای کارشناسان واحد پهنای باند ارسال کنند.

کارشناسان شاتل برای بررسی وضعیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می‌شوند تا ضمن ارزیابی ویژگی‌های مکانی، فنی و امنیتی محل، کوتاه‌ترین، مطمئن‌ترین و مقرون‌ به‌صرفه‌ترین روش را برای دست‌یابی شما به اینترنت پرسرعت فراهم کنند.

مراحل راه‌اندازی سرویس

پس از برقراری تماس با کارشناسان شاتل و برگزاری جلسات اولیه، مراحل زیر برای راه‌اندازی سرویس در مجتمع‌های متقاضی خدمات طی می‌شود:

  • ارائه درخواست رسمی از سوی هیات مدیره مجتمع به کارشناسان شاتل و مشخص‌کردن تعداد متقاضیان استفاده از خدمات و تعداد سرویس‌های مورد نیاز برای آغاز همکاری
  • بررسی فنی و امکان‌سنجی ارائه خدمات به متقاضی توسط شرکت شاتل. در این مرحله کارشناسان فنی شاتل ضمن مراجعه به محل مشتری، امکان ارائه سرویس را از نظر فنی بررسی می­‌کنند و در صورتی­‌که ارائه سرویس امکان‌پذیر باشد و تعداد متقاضیان برای دریافت خدمات به حد نصاب مورد نظر رسیده باشد، فرآیند راه‌اندازی سرویس وارد مرحله عقد قرارداد می­‌شود.
  • عقد قرارداد و نصب تجهیزات. در این مرحله شاتل برای تخصیص فضا و نصب تجهیزات در محل مجتمع، قراردادی کلی با هیات مدیره مجتمع منعقد می­‌کند و سپس تجهیزات مورد نیاز را نصب و راه‌­اندازی می‌‌کند. مجتمع مورد نظر ابتدا به وسیله آنتن­‌ها و رادیوهای بی­‌سیم با یکی از دکل‌های شاتل، با سرعت بالا ارتباط برقرار می‌کند و پس از نصب تجهیزات مخابراتی، امکان ارائه سرویس برای هر واحد به‌صورت مجزا از طریق خطوط تلفن آن‌ها فراهم می‌شود.