دوشنبه 19 مهر 1395
shatel

پیشنهاد ویژه شاتل در روزهای تعطیل: ترافیک تشویقی تعطیلات

مشتریان شاتل می‌توانند از این پس در تمام روزهای تعطیل از بسته ترافیک تشویقی ۵ گیگابایتی شاتل با قیمت استثنایی ۲۵۰۰ تومان بهره‌مند شوند.

به دنبال استقبال کاربران از پیشنهاد شاتل برای خرید بسته‌ ترافیک تعطیلات، خرید این بسته در تمام روزهای تعطیل برای کاربران شاتل میسر شد.

این بسته ترافیک با نام “ترافیک تشویقی ۱ روزه تعطیلات” و با شرایطی بسیار استثنایی تعریف شده است و برای مشترکین فعلی شاتل قابل ارایه است. برای استفاده از این بسته مشترکین عزیز می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز قبل از آن تعطیلی، بسته یک روزه ترافیک ۵ گیگابایتی شاتل را تنها به قیمت ۲۵۰۰ تومان خریداری کنند. این ترافیک در روزهای تعطیل متوالی نیز، به ازای هر روز، به همین روش قابل خریداری‌ست. اعتبار این بسته از زمان خرید ۲۴ ساعت است. گفتنی است مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت این بسته اضافه خواهد شد.

گفتنی‌ست امکان خرید این بسته تنها از طریق اپ مای شاتل امکان‌پذیر است. بنابراین مشتریانی که تا کنون این اپلیکیشن را نصب نکرده‌اند، برای استفاده از این ترافیک باید ابتدا از طریق مراجعه به سایت شاتل اپلیکیشن مای شاتل را دریافت و نصب کنند.

امید است این شرایط ویژه بتواند رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم آورد.