شنبه 29 آبان 1395
shatel

تمدید شرایط ویژه فروش سرویس‌های شاتل در جشنواره لبخند پاییزی

به دنبال استقبال چشم‌گیر مشتریان گرامی، جشنواره لبخند پاییزی تا پایان آذر 1395 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل، در مدت زمان برگزاری این جشنواره، مشتریان می‌توانند ۱۸ ماه اینترنت پرسرعت تا ١٦مگابیت بر ثانیه را با ۱۴۴ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی به قیمت استثنایی ۹۰،۴۰۰ تومان دریافت کنند. این پیشنهاد می‌تواند برای مشتریانی که به سرویسی با قیمتی بسیار مناسب و ترافیک مصرفی بالا نیاز دارند، بسیار جذاب باشد. افزون بر این مشتریانی که در کنار این شرایط کم‌نظیر به مودم نیز نیاز دارند، می‌توانند همین بسته را به همراه مودم تک پورت بی‌سیم زایکسل به قیمت ۱۳۱،۰۰۰ تومان دریافت کنند.
دومین پیشنهاد این جشنواره ویژه مشتریانی‌ست که مایل‌اند سرویسی با قیمت و ترافیک مناسب دریافت کنند. این مشتریان می‌توانند ۱ سال اینترنت پرسرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه را به همراه ۶۰ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی به قیمت ۶۵،۹۰۰ و همین بسته را به همراه مودم تک‌پورت بی‌سیم زایکسل به قیمت ۱۰۶،۵۰۰ تومان دریافت کنند.
در پیشنهاد سوم این جشنواره ۱ سال اینترنت پرساعت شاتل تا ۱۲ مگابیت بر ثانیه به همراه ۱۲ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی به قیمت ۱۳،۸۰۰ تومان و همین پیشنهاد به همراه مودم تک‌پورت بی‌سیم زایکسل به قیمت ۵۴،۴۰۰ تومان به مشتریان ارایه می‌شود. این پیشنهاد می‌تواند برای مشتریانی که مایل به دریافت سرویسی با قیمت اولیه مناسب هستند، بسیار جذاب باشد.
گفتنی‌ست هزینه مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی این بسته‌ها افزوده خواهد شد. همچنین حداقل سرعت دانلود سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره، ۱۲۸Kbps است.
برای مشاهده جزییات دیگر سرویس‌های جشنواره پاییزی شاتل به این آدرس مراجعه فرمایید.
متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز شهرهای فیروزکوه و سلماس می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در این جشنواره بهره‌مند شوند.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره سراسری ۱۵۲۵ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرید. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از این‌جا در دسترس است.
خرید آنلاین