شنبه 19 اسفند 1396
shatel

دستاوردهای ارزش‌مند در کمپین سلامتی شاتل

کاربران گرامی شاتل، به اطلاع می رسانیم که از آغاز کمپین سلامتی شاتل تا امروز کاربران اپلیکیشن مای شاتل‌ در مجموع موفق به پیمودن و ثبت ۵۴۴ میلیون و ۲۵۰ هزار گام در اپلیکیشن مای شاتل شده‌اند و تاکنون با ثبت رکورد روزانه خود هدایای سلامتی شاتل، شامل ترافیک اینترنت و اشتراک رایگان نماوا دریافت کرده اند.
کمپین سلامتی شاتل از روز ۲۰ آذر ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت هزاران نفر به عضویت این کمپین درآمده‌اند به طوری که مسافت پیموده شده توسط این کاربران، در این مدت بیش از ۳۸۱٬۹۷۵ کیلوتر بوده است. صرف نظر از هر نتیجه‌ای پیوستن داوطلبانه کاربران به کمپین تحرک روزانه شاتل، افتخار و دستاورد بزرگی‌ست که شاتل آن را مرهون مشارکت و همراهی کاربران گران‌قدر خود می‌داند. گرچه این نتایج تا رسیدن به هدف نهایی شاتل برای دست‌یابی به جامعه‌ای با سلامت جسمانی و شادابی استاندارد فاصله بسیاری دارد، این گام هرچند کوچک می‌تواند مقدمه‌ای برای دست‌یابی به اهداف و نتایج موثرتر و کارسازتر باشد.


شاتل برای قدردانی از استقبال دل‌گرم‌کننده و حمایت‌های کاربران عزیز، مهلت عضویت در این کمپین را تا ۲4 اسفند ۱۳۹۶ تمدید کرده است و قرعه‌کشی بزرگ کمپین سلامتی شاتل برگزار خواهد شد و در پایان با هدیه ویژه از برگزیده قرعه‌کشی کمپین سلامتی شاتل قدردانی خواهد شد.
این هدیه به زودی اعلام خواهد شد و همه اعضای این کمپین صرف‌نظر از تعداد گام‌های پیموده شده در قرعه‌کشی یاد شده شرکت داده خواهند شد.
گفتنی‌ست پس از پایان کمپین کاربران دیگر امکان ثبت گام‌های پیموده شده خود را نخواهند داشت و تنها تا مدتی قادر به مشاهده کدهای دریافتی خواهند بود،‌ از این رو سپاس گزار می‌شویم برای فعال‌سازی کدهای تخفیف خود به پنل مای‌شاتل و نماوا مراجعه و پیش از منقضی شدن کدها از آنها استفاده کنید.