دوشنبه 30 اردیبهشت 1398
۳۰ درصد تخفیف برای خرید آنلاین بلیت سینما از پردیس سینمایی کورش

۳۰ درصد تخفیف برای خرید آنلاین بلیت سینما از پردیس سینمایی کورش

کاربران شاتل می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف برای خرید آنلاین بلیت سینما از «وب‌سایت پردیس سینمایی کورش» بهره‌مند شوند. بر اساس توافق‌های انجام شده با پردیس سینمایی کورش،‌ اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را در سالن‌های نمایش مجموعه‌ی سینمایی کورش ۳۰ درصد ارزان‌تر تماشا کنند.

برای استفاده از این تخفیف، می‌توانید پس از انتخاب فیلم مورد نظر خود در وب‌سایت سینما، در مرحله‌ی پرداخت کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در کادر مربوط به کد تخفیف ثبت کنید تا ۳۰ درصد از هزینه‌ی نهایی سبد کاسته شود.

این تخفیف، ویژه‌ی روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه است. با توجه به آن‌که در ماه رمضان، قیمت بلیت سینماهای سراسر کشور تا پیش از ساعت ۲۰ نیم‌بها محاسبه می‌شود، کدهای تخفیف باشگاه مشتریان شاتل در این ماه بعد از ساعت ۲۰ قابل استفاده است.

هر کد تنها یک بار قابل استفاده است اما هر مشترک می‌تواند به تعداد مورد نیاز کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل، تهیه کند. مهلت اعتبار این کدها پایان سال ۹۸ است.

پردیس سینمایی کورش، بزرگ‌ترین پردیس سینمایی کشور است که در ۴ طبقه از مجتمع تجاری کورش مال با سرمایه‌گذاری گروه صنعتی گلرنگ ساخته شده است. این مجموعه مجهز به ۱۴ سالن و ۲۸۰۰ صندلی نمایش است.