چهارشنبه 30 آبان 1397
پیشنهاد سرویس‌های FMC در جشنواره پاییز طلایی

پیشنهاد سرویس‌های FMC در جشنواره پاییز طلایی

به دنبال استقبال کاربران از بسته‌های متنوع سرویس همگرا و ترکیبی FMC، بسته اشتراک ۱ ساله به پیشنهادهای موجود در جشنواره پاییز طلایی شاتل افزوده شد. این سرویس با ویژگی‌های جدید و برای مشتریانی که به استفاده از دوره‌های بلندمدت‌تر سرویس‌ها علاقه‌مندند، در نظر گرفته شده است.

اشتراک یک ساله سرویس FMC شامل ویژگی‌ها و امکانات زیر است:

  • یک سال اینترنت پرسرعت +ADSL2 تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و آستانه مصرف ماهانه ۴ گیگابایت
  • سیم‌کارت نسل چهارم شاتل موبایل با ۶ گیگابایت اینترنت همراه
  • ۲۴٬۰۰۰ پیامک رایگان درون شبکه
  • ۲۴٬۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد، شاتل برای اولین بار در کشور سرویس ترکیبی و همگرای همراه و +ADSL2 را با نام اختصاصی (FMC (Fixed-Mobile Convergence به کاربران اینترنت پرسرعت در سراسر کشور ارایه کرده است.

سرویس FMC به همه نیازهای ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه، اینترنت ثابت، پیامک و مکالمه به صورت هم‌زمان پاسخ می‌دهد.

گفتنی‌ست پیشنهادهای سرویس FMC شاتل که تا کنون در جشنواره پاییز طلایی به مشتریان ارایه شده است، نیز همچنان و تا پایان آذر قابل ارایه است. جزییات و ویژگی‌های این سه بسته را نیز می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید.

ردیف نام سرویس مهلت اشتراک (ماه) آستانه مصرف ماهانه (گیگابایت) ترافیک همراه (گیگابایت) پیامک درون شبکه مکالمه درون‌شبکه (دقیقه) قیمت (تومان)
1 FMC1 6 4 3 ۱۲٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰ ۶۰٬۰۰۰
2 FMC2 6 8 9 ۱۲٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰ ۱۰۸٬۰۰۰
3 FMC3 6 12 18 ۱۲٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰ ۱۵۶٬۰۰۰

همچون همیشه در نظر داشته باشید که به قیمت هر بسته هزینه مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه می‌شود و شما در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان بسته ترافیک شبانه ویژه این سرویس را نیز خریداری کنید.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره این سرویس می‌توانید از طریق شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و یا شماره ۱۵۲۵ در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و مازندران با کارشناسان فروش شاتل گفت‌وگو کنید.