یکشنبه 1 مهر 1397
پیشنهادهای ویژه شاتل در مهر طلایی

پیشنهادهای ویژه شاتل در مهر طلایی

با شروع فصل پاییز، مشتریان جدید و فعلی شاتل در سراسر کشور می‌توانند از تاریخ ۱ تا ۳۰ مهر ۹۷، از پیشنهادهای ویژه شاتل بهره‌مند شوند.

پیشنهاد اول: خرید سرویس FMC (راهکار ترکیبی و همگرای تلفن همراه و +ADSL2)

سرویس FMC ویژه‌ی مشتریانی‌ست که به یک راه‌کار ارتباطی جامع با سرعت بالا و قیمت‌ مناسب نیاز دارند. این سرویس در کنار اینترنت ثابت و اینترنت همراه، امکاناتی همچون ارسال پیامک و انجام مکالمه تلفنی نیز برای مشتریان فراهم می‌آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرویس‌های FMC به این صفحه مراجعه فرمایید.

پیشنهاد دوم: خرید سرویس‌های ویژه Fairlight

با توجه به تغییر نیازهای ارتباطی و اینترنتی کاربران و احساس نیاز بیش از پیش به تضمین سرعت و کیفیت سرویس، شاتل سرویس‌های ویژه‌ی Fairlight را در جشنواره مهر طلایی برای پاسخ به نیازهای ارتباطی کاربران در نظر گرفته است. این سرویس‌ها که بر اساس جدول زیر قابل ارایه به مشتریان است، با سرعت بالاتر، آستانه مصرف منصفانه پایین‌تر و قیمت مناسب‌تر برای پاسخ‌گویی به نیازهای جدید کاربران اینترنت در نظر گرفته شده است .

سرویس‌های Fairlight شاتل همچنین امکان مدیریت آسان‌تر ترافیک سرویس را برای کاربران فراهم می‌آورد و برای کاربرانی که به استفاده از سرویس‌هایی با سرعت‌ بالاتر و قیمت پایین‌تر علاقه‌مندند، بسیار مناسب است.

ردیف سرعت سرویس (Kbps) آستانه مصرف منصفانه ماهانه (گیگابایت) ترافیک معادل بین‌الملل (گیگابایت) قیمت اشتراک ۱ ماهه (تومان) قیمت اشتراک ۳ ماهه (تومان) قیمت اشتراک ۶ ماهه (تومان) قیمت اشتراک ۱۲ ماهه (تومان)
1 4,096 25 12,5 25,000 75,000 142,500 270,000
2 8,192 40 20 30,000 90,000 171,000 324,000
3 16,384 60 30 40,000 120,000 240,000 480,000

پیشنهاد سوم: خرید سرویس تلفن ثابت شاتل (شاتل‌تاک)

افزون بر پیشنهادهای بالا، سرویس تلفن شاتل بر روی بستر ShatelTalk (شاتل‌تاک) نیز دارای شرایط ویژه فروش خواهد بود. در این جشنواره حق امتیاز تلفن ثابت اختصاصی شاتل (ShatelTalk) را با  ۸۰٬۰۰۰ تومان اعتبار مکالمه اولیه تنها به قیمت ۱۰۰،۰۰۰ تومان و با ارزش واقعی ۲۸۰٬۰۰۰ تومان قابل خریداری است.

ShatelTalk  (شاتل تاک)، خدمات شاتل برای انجام مکالمات تلفنی‌ست که با استفاده از آن می‌توان با یک شماره ثابت اختصاصی مکالمه‌ی تلفنی انجام داد. با استفاده از این سرویس،  هزینه‌های تماس‌های تلفنی‌ تا چندین برابر کاهش می‌یابد و امکان دسترسی به تلفن ثابت بر روی گوشی موبایل‌ همواره فراهم خواهد بود.

با در اختیار داشتن سرویس تلفن ثابت شاتل و یک شماره اختصاصی، ضمن برقراری تماس با کلیه شماره‌های ثابت و همراه در سراسر کشور، امکان برقراری تماس با کیفیت با تمامی شماره‌ها در سراسر جهان فراهم خواهد شد.

گفتنی است سرویس شاتل تاک به جز استان های ایلام٬ کهگیلویه و بویراحمد٬ مازندران و هرمزگان در تمامی استان های دیگر قابل استفاده است.

لازم به یادآوری است:

  • نصب و راه‌اندازی این سرویس‌ها در بازه زمانی 1 تا 30 مهر 97 رایگان است.
  • به هزینه‌‌ی این سرویس‌­ها مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد.
  • برای دو پیشنهاد اول (سرویس FMC و سرویس­‌های Fairlight)، هزینه دایری خط به قیمت‌های بالا افزوده خواهد شد.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فروش آنلاین شاتل، به سادگی و بدون صرف زمان برای ارتباط تلفنی یا مراجعه حضوری، هر یک از پیشنهادهای یاد شده را خریداری کنید.

فروش آنلاین

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری  ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و یا شماره  ۱۵۲۵ در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و مازندران تماس حاصل فرمایید.

امید است ارایه خدمات به کاربران با بالاترین کیفیت، همچون همیشه بزرگ‌ترین افتخار ما باشد.