شنبه 21 مهر 1397
پیشنهادهای متنوع مهر طلایی شاتل برای خرید سرویس FMC، (راهکار ترکیبی و همگرای اینترنت ثابت و همراه)

پیشنهادهای متنوع مهر طلایی شاتل برای خرید سرویس FMC، (راهکار ترکیبی و همگرای اینترنت ثابت و همراه)

شاتل برای اولین بار در کشور سرویس ترکیبی و همگرای همراه و +ADSL2 را با نام اختصاصی (FMC (Fixed-Mobile Convergence به کاربران اینترنت پرسرعت در سراسر کشور ارایه می‌کند.

این سرویس در حقیقت شامل اشتراک اینترنت +ADSL2 شاتل با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه و سیم‌کارت نسل چهارم شاتل موبایل با ترافیک اینترنت همراه و امکان انجام مکالمه و ارسال رایگان پیامک درون‌شبکه است. FMC به همه نیازهای ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه، اینترنت ثابت، پیامک و مکالمه به صورت هم‌زمان پاسخ می‌دهد.

پیشنهادهای سرویس FMC شاتل در جشنواره مهر طلایی در قالب 3 بسته متنوع و هیجان‌انگیز زیر به کاربران ارایه می‌شود.

ردیف نام سرویس مهلت اشتراک (ماه) آستانه مصرف ماهانه (گیگابایت) ترافیک همراه (گیگابایت) پیامک درون شبکه مکالمه درون‌شبکه (دقیقه) قیمت (تومان)
1 FMC1 6 4 3 ۱۲٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰ ۶۰٬۰۰۰
2 FMC2 6 8 9 ۱۲٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰ ۱۰۸٬۰۰۰
3 FMC3 6 12 18 ۱۲٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰ ۱۵۶٬۰۰۰

همچون همیشه در نظر داشته باشید که به قیمت هر بسته هزینه مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه می‌شود و شما در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان بسته ترافیک شبانه ویژه این سرویس را نیز خریداری کنید.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره این سرویس می‌توانید از طریق شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و یا شماره ۱۵۲۵ در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و مازندران با کارشناسان فروش شاتل گفت‌وگو کنید.