یکشنبه 24 تیر 1397
shatel

پنجمین تندیس زرین برند محبوب برای خانواده بزرگ شاتل

شاتل برای پنجمین سال پیاپی موفق به دریافت تندیس زرین محبوب‌ترین برند خدمات اینترنت در جشنواره برندهای محبوب مصرف‌کنندگان شد.

در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره برندهای محبوب که ۲۴ تیرماه ۹۷ به همت شرکت فناوران نواندیش ویژن در تهران برگزار شد، از کلیه برندهای محبوب برتر در صنایع مختلف با اهدای تندیس‌های طلایی، نقره‌ای، برنزی و لوح تقدیر تقدیر به عمل آمد.

در این میان تندیس زرین محبوب‌ترین برند در میان شرکت‌های خدمات اینترنتی به شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل اعطا شد.

این رویداد که از سال ۹۲ همه ساله برای شناسایی برترین برندهای محبوب برگزار می‌شود، از کلیه مصرف‌کنندگان ایرانی دعوت می‌کند تا با حضور در یک نظرسنجی آنلاین ملی، ضمن کمک به برندهای محبوب‌ خود در ارزیابی میزان محبوبیت، زمینه انتخاب برترین برندهای بازار و قدردانی از آن‌ها فراهم آورند. امسال نیز همچون دوره‌های گذشته، مصرف‌کنندگان از نیمه بهمن ۹۶ تا نیمه خرداد ۹۷ با شرکت در این نظرسنجی به برندهای محبوب خود رای دادند.

بدون شک این موفقیت جز در سایه اعتماد و همراهی شما مشتریان عزیز حاصل نشده است.

ضمن سپاس و قدردانی از همه عزیزانی که با حضور در این نظرسنجی، شاتل را به‌عنوان برند محبوب خود برگزیدند، این موفقیت را به اعضای خانواده بزرگ شاتل تبریک می‌گوییم. بی‌تردید اعتماد شما، مسئولیت ما را در مسیر جلب رضایت بیش از پیش مشتریان، دوچندان می‌کند.