چهارشنبه 30 آبان 1397
shatel

پرواز را با «بلند پرواز خاور» به خاطر بسپارید

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند لذت فراگیری هنر پرواز و خلبانی را با تخفیف ویژه شاتلی‌ها در موسسه «بلند پرواز خاور» تجربه کنند.

پیرو توافق‌های صورت گرفته با موسسه «بلند پرواز خاور»، اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از امروز با دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان، تخفیف‌های زیر را دریافت کنند.

  • ده درصد تخفیف خدمات پرواز تفریحی با هواپیماهای فوق سبک و جایروپلین
  • ده درصد تخفیف برای کلاس‌های آموزش تئوری خلبانی

دریافت کد تخفیف یاد شده تنها با مراجعه به باشگاه مشتریان شاتل برای هر یک از کاربران امکان‌پذیر است و مشتریان شاتل با ارایه کد تخفیف خود می‌توانند از تخفیف‌های یاد شده در بالا بهره‌مند شوند.

برای بهره‌مندی از این تخفیف باید کد دریافت شده را به نشانی ایمیل rt-club@shatel.ir ارسال کنید، تا برای شما یک معرفی نامه صادر شود. این معرفی‌نامه را می‌توانید در هنگام استفاده از خدمات ارایه و هزینه را با احتساب تخفیف یاد شده پرداخت کنید.

شرکت بلند پرواز خاور یک موسسه آموزش مهارت‌های پرواز و خلبانی‌ست که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با احداث فرودگاه اختصاصی بلند پرواز خاور واقع در کیلومتر 53 جاده تهران – سمنان ضلع جنوبی شهرک صنعتی ایوانکی و افتتاح آن در شهریور سال 1392 برگزاری کلاس‌های آموزش خلبانی و پروازهای تفریحی را در پیش گرفته است. هم‌اینک، انواع هواپیماهای فوق سبک، جایروپلین و موتورگلایدرها از خدمات این فرودگاه استفاده می کنند.