دوشنبه 29 شهریور 1395
shatel

هدیه ویژه شاتل به مشتریان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، خرسندیم به اطلاع برسانیم به همین مناسبت هدیه ویژه‌ای به کلیه مشتریان سرویس‌های مختلف شاتل در سراسر کشور اختصاص خواهد یافت.

هدیه شاتل به مشتریان سرویس‌های خانواده اکو ۲ گیگابایت ترافیک رایگان با اعتبار ۳ روز (از زمان فعال‌سازی) است و هدیه ویژه مشتریان سرویس‌های پهنای باند (Dedicated) و نامحدود (ART)، پنج هزار (۵،۰۰۰) تومان اعتبار برای تماشای آنلاین فیلم و سریال در وب‌سایت نماوا خواهد بود.

توجه شما را به چند نکته مهم در این باره جلب می‌کنیم:

  • هدایای یاد شده برای مشتریان دارنده سرویس‌‌های خانواده‌‌ی اکو به مشتریانی اختصاص خواهد یافت که در زمان تخصیص هدیه، در حال استفاده و یا قطع به علت اتمام ترافیک باشند.
  • مشتریانی که درخواست تغییر سرویس ایشان در سیستم ثبت و فعال شده است، مشمول این طرح نخواهند بود.
  • اختصاص هدیه به مشتریان سرویس های اکو، با توجه به تعداد بالای مشتریان، ممکن است تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ شهریور به طول انجامد.
  • هدایای مشتریان دارنده سرویس‌‌های اختصاصی (Dedicated) و سرویس‌‌های نامحدود (ART) که در وب سایت نماوا عضو هستند، نیز تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ شهریور اختصاص خواهد یافت. مشتریانی که تا کنون از خدمات نماوا استفاده نکرده‌اند، با عضویت در این وب‌سایت می‌توانند از اعتبار اختصاص یافته برای تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود استفاده کنند.

با سپاس
امور مشتریان گروه شرکت‌های شاتل