سه‌شنبه 24 اسفند 1395
هدیه نوروزی شاتل برای مشتریان

هدیه نوروزی شاتل برای مشتریان

هدیه‌‌ی ویژه نوروز به مشتریان عزیز خانواده‌‌ی بزرگ شاتل در سراسر کشور

با تبریک فرا رسیدن سال نو، علاقه‌مندیم به اطلاع برسانیم به مناسبت عید نوروز و آغاز سال جدید، هدیه‌‌ی ویژه نوروز به مشتریان عزیز خانواده‌‌ی بزرگ شاتل در سراسر کشور اختصاص خواهد یافت.
همه مشتریان شاتل می‌توانند از اشتراک رایگان یک ماهه نماوا و لذت تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود در این مدت بهره‌مند شوند.

shatelland-17

این هدیه از طریق تخصیص یک کد تخفیف که با مراجعه به وب سایت مای شاتل برای مشتریان عزیز در دسترس است، قابل استفاده خواهد بود. از این رو مشترکین عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت مای شاتل، از طریق منوی خدمات مشترکین بخش کد تخفیف، کد مربوط به خود را دریافت کنند.

پس از دریافت کد تخفیف با ورود به وب‌سایت نماوا، با انتخاب بخشی که اطلاعات کاربری را نشان می‌دهد و کلیک کردن کارت هدیه، می‌توان کد تخفیف دریافت شده را وارد کرد.
به این ترتیب اشتراک یک ماهه این سرویس برای تماشای رایگان فیلم و سریال بر روی این سایت برای کاربران فراهم می‌شود و مشتریان عزیز شاتل می‌توانند اوقات فراغت روزهای تعطیل آغاز سال را در کنار خانواده و عزیزان خود با استفاده از این هدیه به یادماندنی سپری کنند.

چند نکته مهم:

  • این هدیه برای تمام مشتریانی که در بازه یک ماهه یکم تا سی و یکم فروردین ۱۳۹۶ به وب‌سایت نماوا مراجعه و کد تخفیف خود را فعال کنند، قابل استفاده خواهد بود.
  • این هدیه برای مشترکینی که در حال حاضر مشترک نماوا هستند، بلافاصله پس از اتمام زمان اشتراک دوره فعلی‌شان قابل استفاده خواهد بود، مشروط بر آن‌که در مدت زمان یاد شده فعال شود.
  • هدیه یاد شده به مشترکینی اختصاص خواهد یافت که در زمان تخصیص هدیه، در حال استفاده، یا قطع به علت اتمام ترافیک و یا قطع به علت بدهی باشند.

این هدیه شامل مشتریان کلیه‌‌ی سرویس‌های شاتل در سراسر کشور خواهد بود.
برایتان ایامی به کام، نوروزی پیروز و سالی سرشار از شادمانی، موفقیت و امید آرزومندیم.

گروه شرکت‌های شاتل

لینک دانلود اپلیکیشن مای شاتل
لینک دانلود اپلیکیشن اندرویدی نماوا
لینک دانلود اپلیکیشن iOS نماوا
لینک دانلود اپلیکیشن تلویزیون اندروید نماوا