سه‌شنبه 24 مهر 1397
shatel

هدیه‌ی شاتل به مشتریان به مناسبت کسب بالاترین نمره رضایت‌مندی کاربران

دو روز اشتراک رایگان نماوا به مناسبت کسب بالاترین امتیاز رضایت‌مندی کاربران به همه مشتریان شاتل در سراسر کشور تعلق می‌گیرد.
همان گونه که پیش‌تر به اطلاع شما رسیده است، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شده است با اختلاف قابل ملاحظه نسبت به دیگر همکاران، بالاترین نمره رضایت کاربران را در طرح رضایت‌سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نیمه اول سال 97 به دست آورد.
به همین مناسبت، ضمن عرض تبریک و سپاس صمیمانه از خانواده بزرگ کاربران شاتل در سراسر کشور که با اعتماد و همراهی خود در به دست آوردن این موفقیت سهیم بوده‌اند، دو روز اشتراک رایگان نماوا (سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال) به مشتریان عزیز شاتل در سراسر کشور اختصاص خواهد یافت.
این هدیه با استفاده از کد هدیه نماوا که در پورتال مای‌شاتل (my.shatel.ir) در دست‌رس شما قرار می‌گیرد، قابل استفاده خواهد بود. برای این کار ابتدا به وب‌سایت مای‌شاتل مراجعه کنید و سپس در منوی خدمات شاتل کد تخفیف را انتخاب و کد یاد شده را دریافت کنید.

myshatel

پس از آن در صفحه اول سایت نماوا منوی اصلی (بالا سمت چپ) گزینه کارت هدیه را انتخاب کند و در باکس زیر (باکس سمت راست) کد هدیه را وارد کنید.

namava

چند نکته مهم:

  • این هدیه به تمام مشتریانی که در زمان تخصیص هدیه، در حال استفاده و یا قطع به علت اتمام ترافیک باشند، تعلق خواهد گرفت.
  • آخرین زمان برای دریافت این کد پایان مهر ماه ۹۷ خواهد بود.
  • مشتریان برای فعال‌سازی و استفاده از این کد می‌توانند تا پایان آبان ماه به وب‌سایت یا اپلیکیشن نماوا مراجعه کنند.

امید است فراهم آوردن خشنودی مشتریان عزیز خانواده‌‌ی بزرگ شاتل و ارایه‌‌ی سرویس با بهترین کیفیت ممکن همچون همیشه بزرگ‌ترین افتخار ما باشد.