چهارشنبه 17 مهر 1398
نماوا شما را به تماشای نمایش موزیکال مری پاپینز دعوت می‌کند

نماوا شما را به تماشای نمایش موزیکال مری پاپینز دعوت می‌کند

نمایش موزیکال مری پاپینز، کاری دیگر از گروه توليدی نمایش‌های موزيكال «الیورتوییست» و «بینوایان» در آبان و آذر امسال روی صحنه می‌رود.

این نمایش موزیکال، به کارگردانی احمد سلیمانی، تهیه‌کنندگی میثم احمدی و با مشارکت ارکستر ایستگاه در تالار وحدت تهران اجرا و پیش‌فروش بلیت‌های آن از ساعت 12 روز چهارشنبه ۱۷ مهر در وب‌سایت ایران‌نمایش آغاز خواهد شد.

نمایش «مری پاپینز» برداشتی آزاد از نمایش‌نامه‌ای به همین نام نوشته‌ی «جولین فلوز»  است. هنرمندانی چون بهنوش طباطبایی، مهراوه شریفی‌نیا، آرمین رحیمیان و احسان کرمی در این نمایش به هنرنمایی خواهند پرداخت و محمدرضا کوهستانی ترانه‌سرا و دراماتورژ این اثر است.

«مری پاپینز» یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فانتزی است كه تا پیش از این هنرمندان چیره‌دستی همچون «جولی اندروز» در تاریخ سینمای جهان به ایفای نقش آن پرداخته‌اند.

این نمایش‌نامه قصه‌ی ماجراجویی‌ها و داستان‌های هیجان‌انگیزی است که در خانواده «بنکس» و با حضور پرستاری به نام «مری پاپینز» اتفاق می‌افتد.

نماوا نیز با هدف بسترسازی رویدادهای تاثیرگذار فرهنگی و هنری و پشتیبانی از آثار نمایشی فاخر، حمایت از این نمایش موزیکال را بر عهده گرفته است.