چهارشنبه 30 فروردین 1396
شاتل برای چهارمین بار موفق به دریافت تندیس محبوب‌ترین برند شد

شاتل برای چهارمین بار موفق به دریافت تندیس محبوب‌ترین برند شد

photo 2017 04 19 15 20 35

 شاتل برای چهارمین بار موفق به دریافت تندیس محبوب‌ترین برند شد.

در چهارمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، گروه‌ شرکت‌های شاتل موفق به دریافت تندیس محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که به همت شرکت فناوران نواندیش ویژن در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، تندیس زرین محبوب‌ترین برند در میان شرکت‌های خدمات اینترنتی به شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل اعطا شد.

photo 2017 04 19 15 20 58

گفتنی‌ست شاتل برای چهارمین سال پیا‌پی توانسته است در رقابت با دیگر شرکت‌های فعال اینترنتی، تندیس زرین و عنوان محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور را به خود اختصاص دهد.

در این جشنواره، هواداران برندها به‌عنوان مهم‌ترین داوران انتخاب برندهای برتر حضور دارند.

این جشنواره از کلیه مصرف‌کنندگان ایرانی دعوت می‌کند تا با حضور در نظرسنجی جشنواره، ضمن کمک به برندهای محبوب‌شان، زمینه انتخاب برترین برندهای بازار را برای قدردانی از آن‌ها فراهم آورند.

نظرسنجی این دور از جشنواره 25 آذر 95 شروع و 25 بهمن 95 نیز پایان یافت. براساس گزارش‌های وب‌سایت irantopbrands، در نظرسنجی چهارمین جشنواره برند محبوب 1میلیون و 275 هزار رای مردمی جمع‌آوری شد. آرای جمع‌آوری شده مبنای انتخاب برندهای محبوب در این دوره از رقابت‌ها بوده است و بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده بودند به‌عنوان محبوب‌ترین برند گروه کالایی مورد نظر خود معرفی شدند.

بدون شک این موفقیت بدون تکیه بر اعتماد و همراهی آرای مشترکان عزیز حاصل نمی‌شد. ضمن سپاس و قدردانی از همه عزیزانی که با حضور در این نظرسنجی، شاتل را به‌عنوان برند محبوب خود برگزیده‌اند، این موفقیت را به اعضای خانواده بزرگ شاتل تبریک می‌گوییم.