دوشنبه 17 اردیبهشت 1397
shatel

مهلت استفاده از پیشنهاد بهاری شاتل برای خرید سرویس FMC (راهکار ترکیبی تلفن همراه و +ADSL2) تمدید می‌شود

به دنبال استقبال کاربران از پیشنهاد بهاری شاتل، این پیشنهاد برای خرید سرویس FMC، راهکار ترکیبی و همگرای تلفن همراه و +ADSL2، تا پایان اردیبهشت ۹۷ تمدید می‌شود.

بر این اساس مشتریان جدید و فعلی شاتل تا پایان اردیبهشت فرصت دارند، سرویس FMC را  که ترکیبی از یک سیم‌کارت و یک اینترنت پرسرعت ثابت است با قیمتی استثنایی، تهیه کنند.

سرویس FMC ویژه‌ی مشتریانی‌ست که به خدماتی با سرعت‌های بالاتر و قیمت‌های مناسب‌تر نیاز دارند و در کنار اینترنت ثابت و اینترنت همراه، مجموعه‌ی کاملی از همه راهکارهای ارتباطی مورد نیاز کاربران را فراهم می‌آورد.

مشتریان شاتل می‌توانند در این بازه زمانی، اشتراک یک ساله سرویس FMC را به قیمت ۷۸٬۰۰۰ تومان (ماهانه تنها ۶٬۵۰۰ تومان) تهیه کنند.

اشتراک یک‌ساله اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل اجزای این سرویس را تشکیل می‌دهد. سرویس +ADSL2  آن در هر ماه دارای ۴ گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای سالانه ۶ گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه ۵۰۰ مگابایت) و امکان ۶۰ هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ دقیقه) و ارسال ۶۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ پیامک) است. این سرویس بسته ترافیک تشویقی شبانه ندارد اما مشتریان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان، قابلیت دانلود نامحدود شبانه را به سرویس‌ خود اضافه کنند.

به هزینه‌‌ی این سرویس مبلغ مالیات بر ارزش افزوده و دایری خط افزوده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۱۵۲۵ تماس بگیرید.