چهارشنبه 22 خرداد 1398
شماره‌های رُند و مرتب شاتل موبایل بدون حراج وارد بازار شد

شماره‌های رُند و مرتب شاتل موبایل بدون حراج وارد بازار شد

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، از ارائه بخشی از شماره‌های رُند و مرتب خود به شیوه‌ای نوین و بدون حراج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، امکان خرید شماره‌های رُند، مرتب و خوش آهنگ این اپراتور با پیش‌شماره ٠٩٩٨ و کد یک و پوشش سراسری 3G و 4G در سه دسته‌بندی شماره‌های یک ستاره، دو ستاره و‌ سه ستاره، به صورت فروش تلفنی و همچنین فروش حضوری در بیش از 1300 نمایندگی شاتل موبایل در سراسر کشور به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، شماره‌های رُند شاتل موبایل همراه با بسته‌ی آغازینی شامل 1 گیگابایت اینترنت همراه یک‌ماهه، 100 دقیقه مکالمه برون‌شبکه، 100 پیامک برون‌شبکه، 1000 دقیقه مکالمه درون‌شبکه، 1000 پیامک درون‌شبکه و یک‌ماه اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا عرضه می‌شوند که علاوه بر این شماره‌های رند یک ستاره به همراه یک بسته 2.5 گیگابایتی اینترنت شاتل موبایل پلاس یک‌ماهه با هزینه 60 هزار تومان، شماره‌های رند و مرتب دو ستاره به همراه یک بسته 4.5 گیگابایتی اینترنت شاتل موبایل پلاس یک‌ماهه با قیمت 100 هزار تومان و شماره‌های رند سه ستاره به همراه 10 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس یک‌ماهه با قیمت 150 هزار تومان در شرایط برابر و بدون نیاز به شرکت در فرآیند حراجی به متقاضیان عرضه می‌شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب و خرید شماره‌های رُند و مرتب شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا به نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سیم‌‍‌کارت‌های شاتل موبایل از طریق وبسایت www.shatelmobile.ir و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ قابل دریافت است.

همچنین کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص شماره‌های رُند، بسته‌های آغازین با شماره عادی سیم‌کارت‌های شاتل، نقشه شهرها و جاده‌های تحت پوشش خدمات، سرویس‌های منحصر به فرد شاتل موبایل پلاس، انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، طرح تعرفه ویژه مصرف آزاد، خدمات بازیلی و سایر محصولات و خدمات شاتل موبایل از طریق وبسایت www.shatelmobile.ir امکان‌پذیر است.