چهارشنبه 17 بهمن 1397
شرایط ویژه‌ی حضور در کلاس‌های آموزش زبان سفیر برای شاتلی‌ها

شرایط ویژه‌ی حضور در کلاس‌های آموزش زبان سفیر برای شاتلی‌ها

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف برای ثبت نام در هر یک از دوره‌های آموزشی موسسه زبان‌آموزی سفیر استفاده کنند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با  موسسه سفیر هر یک از کاربران شاتل می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان این شرکت و دریافت کد تخفیف و ارایه این کد به موسسه سفیر، برای حضور در همه دوره‌های آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی (به جز دوره‌های IELTS) از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار شوند. این تخفیف تنها شامل دوره‌هایی خواهد بود که در فاصله‌ی زمانی ۸ تا ۱۴:۴۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه یا همه‌ی ساعت‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار شوند و استفاده از آن برای همه اعضای باشگاه مشتریان شاتل و خانواده‌ی آن‌ها (همسر و فرزندان، پدر و مادر، خواهر و برادر) امکان‌پذیر است. در صورت مردود شدن زبان آموز در ترم جاری، هیچ گونه تخفیفی برای ترم آینده ایشان اعمال نخواهد شد.

(برای تعیین سطح کافی‌ست تلفنی یا از طریق سایت www.natoos.com از واحد آموزشی مورد نظر خود وقت بگیرید و با پرداخت هزینه ۲۰۰٬۰۰۰ ریال در آزمون حضوری واحد مورد نظر شرکت و سطح آموزشی خود را تعیین کنید.)

آکادمی زبان «سفیر گفتمان» نخستین ارایه دهنده‌ی سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش در کلاس به همراه آموزش آنلاین در فضای مجازی‌ست، این موسسه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و هم‌اینک با ۸۲ شعبه فعال در تهران و مراکز استان‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مشتریان شاتل می‌توانند برای استفاده از این تخفیف، پس از عضویت در باشگاه مشتریان شاتل، کد دریافت شده را به نشانی rt-club@shatel.ir ارسال کنند تا یک معرفی‌نامه برایشان صادر شود. این معرفی‌نامه را می‌توانند در هنگام ثبت‌نام به موسسه‌ی سفیر ارایه دهند و هزینه دوره‌های مورد نظر خود را با احتساب ۲۰ درصد تخفیف یاد شده پرداخت کنند.