چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396
خبر خوش برای کاربران شاتل‌تاک (ShatelTalk)؛ ویژگی‌های جدید در اندروید و iOS

خبر خوش برای کاربران شاتل‌تاک (ShatelTalk)؛ ویژگی‌های جدید در اندروید و iOS

اپلیکیشن ShatelTalk (شاتل‌تاک)، با ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی شد.

اپلیکیشن ShatelTalk (شاتل‌تاک)، که راه‌کاری برای ارایه خدمات تلفن ثابت شاتل بر روی گوشی تلفن همراه است به تازگی‌ به ویژگی‌هایی مجهز شده است که می‌تواند امکان مکالمه را برای کاربران خدمات تلفن ثابت بیش از پیش تسهیل کند.

app shateltalk

مهم‌ترین ویژگی افزوده شده به این اپلیکیشن که هم در سیستم‌عامل اندروید و هم در سیستم‌عامل iOS قابل مشاهده است، خرید اعتبار از داخل اپلیکیشن است. به این معنی که کاربران ShatelTalk (شاتل‌تاک) می‌توانند اعتبار مورد نیاز خود را از داخل اپلیکیشن خریداری کنند. این کار با مراجعه به سربرگ Shatel، انتخاب گزینه “خرید اعتبار” امکان‌پذیر خواهد بود.

افزون بر این در نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن ShatelTalk (شاتل‌تاک) در سیستم‌عامل اندروید تغییرات کلی در طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری مشاهده می‌شود که مشکلات نسخه قبلی را برطرف کرده و عمکلرد کلی اپلیکیشن را بهبود بخشیده است.

در سیستم‌عامل iOS نیز زبان فارسی به زبان‌های اپلیکیشن افزوده شده است و کاربران سیستم‌عامل iOS می‌توانند در صورت تمایل اپلیکیشن را به زبان فارسی استفاده کنند. برای تغییر زبان اپلیکیشن به زبان فارسی، لازم است کاربران گوشی‌های iPhone، پس از ورود به اپلیکیشن ShatelTalk (شاتل‌تاک)، ابتدا به بخش Settings > Preferences > Language مراجعه و زبان Farsi را انتخاب کنند، سپس با یک‎بار باز و بسته کردن اپلیکیشن زبان برنامه تغییر خواهد یافت.

خدمات ShatelTalk (شاتل‌تاک)، ویژه مشتریانی‌ست که هم‌اینک مشترک یکی از سرویس‌های اینترنت پرسرعت شاتل هستند و مایل‌اند از خدمات تلفن ثابت شاتل با یک شماره تلفن ثابت اختصاصی جدید بر روی گوشی هوش‌مند خود بهره‌مند شوند.

برای بهره‌گیری از خدمات تلفن ثابت شاتل می‌توانید با شماره سراسری ۱۵۲۵ تماس بگیرید. گفتنی‌ست این سرویس در حال حاضر در استان‌های تهران، قم، کرمان، خراسان رضوی،گیلان، فارس و کردستان ارایه می‌شود و به‌زودی سایر استان‌های کشور نیز تحت پوشش این سرویس قرار خواهند گرفت.