چهارشنبه 21 فروردین 1398
شاتلی‌ها هفت‌درصد تخفیف بیشتر در وب‌سایت نت‌برگ دریافت می‌کنند

شاتلی‌ها هفت‌درصد تخفیف بیشتر در وب‌سایت نت‌برگ دریافت می‌کنند

کاربران شاتل می‌توانند از هفت درصد تخفیف بیشتر برای استفاده از پیشنهادهای ویژه‌ی نت‌برگ بهره‌مند شوند. بر اساس توافق‌های انجام شده با وب‌سایت تخفیف گروهی نت‌برگ،‌ اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند این تخفیف را با استفاده از کد تخفیفی که از این باشگاه دریافت می‌کنند به صورت اعتباری دریافت کنند.

برای استفاده از این تخفیف باید وارد حساب کاربری خود در سایت نت‌برگ شوید و از منوی کاربری، «ویرایش پروفایل» را انتخاب کنید. در این صفحه روی گزینه‌ی «تغییر گروه سازمانی» کلیک،کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در کادر مخصوص درج و کلید «تغییر گروه سازمانی» را انتخاب کنید. پس از درج کد سازمانی یک بار از حساب کاربری‌تان خارج و دوباره وارد شوید تا لوگوی شاتل در بالای صفحه ظاهر شود. از این پس هر بار که با حساب کاربری فعلی‌تان از نت‌برگ خرید کنید، ۷ درصد از قیمت نهایی هر پیشنهاد به اعتبار شما افزوده می‌شود و شما می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.

نت‌برگ یکی از زیر مجموعه‌های تجاری هولدینگ کسب‌و‌کار نوین ایرانیان است که با به‌کارگیری شیوه‌های نوین تبلیغاتی و استفاده از قدرت خرید گروهی، تخفیف‌هایی به خریداران آنلاین ارایه کند که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران سودآور باشد.