دوشنبه 9 بهمن 1396
shatel

حضور شاتل موبایل در پایتخت تکنولوژی تهران

مرکز فروش و خدمات ویژه مشتریان شاتل موبایل در مجتمع کامپیوتر پایتخت، بعنوان پایتخت تکنولوژی تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این مرکز خدماتی از قبیل فروش کلیه محصولات و خدمات شاتل موبایل شامل سیم‌کارت و انواع مودم های همراه، رومیزی و خودرویی، پیگیری موارد حقوقی، تعویض سیم‌کارت و خدمات پس از فروش مودم   را به متقاضیان ارائه می‌کند.

این مرکز خدمات ویژه شاتل موبایل در طبقه همکف مجتمع کامپیوتر پایتخت، واقع در تقاطع خیابان های میرداماد و ولیعصر (عج) قرار دارد.

بنابر اعلام شاتل موبایل، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده مشترکین و متقاضیان قادر به دریافت بخش عمده خدمات فروش و پس از فروش، به صورت آنلاین از طریق وب سایت به نشانی www.shatelmobile.ir و یا تلفنی از طریق مرکز تماس شبانه روزی شاتل موبایل به شماره 09981000000 بوده و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خدمات مشترکین نداشته باشند.

11111111111111111111111111111111

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت “پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری “شاتل موبایل” شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه می‌کند.