سه‌شنبه 10 مرداد 1396
shatel

جشنواره ده میلیون سرگرمی به همراه نماوا

نماوا از دهم مرداد تا دهم شهریور رکورد ۱۰ میلیون ساعت تماشای آنلاین فیلم و سریال را به همراه شما جشن می‌گیرد. به همین مناسبت شرایط ویژه‌ای برای خرید اشتراک برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است.
سایت نماوا هم‌زمان با ثبت رکورد ۱۰ میلیون ساعت تماشای آنلاین کاربران در این وب‌سایت، قصد دارد برای ارج نهادن به اعتماد شما در تابستان ۱۳۹۶ با برگزاری جشنواره “#ده_میلیون_سرگرمی” به بخشی از اعتماد و همراهی‌های کاربران پاسخ گوید.
نماوا با ارایه پیشنهادهای ویژه، تابستانی سرشار از سرگرمی را برای‌تان رقم خواهد زد. این بار نماوا، در جشنواره خود از دهم مرداد تا دهم شهریور ماه 1396، هدایای ویژه ای برای کاربران در نظر گرفته است. تمامی کاربران با خرید اشتراک‌ نماوا، یک اشتراک به صورت کاملا رایگان از این وب‌سایت دریافت خواهند کرد.

شرایط جشنواره:
خرید اشتراک یک ماهه در طول جشنواره= اشتراک یک ماهه + اشتراک 15 روزه (هدیه)
خرید اشتراک سه ماهه در طول جشنواره= اشتراک سه ماهه + اشتراک 2 ماهه (هدیه)
خرید اشتراک شش ماهه در طول جشنواره= اشتراک شش ماهه + اشتراک 3 ماهه (هدیه)
خرید اشتراک دوازده ماهه در طول جشنواره= اشتراک دوازده ماهه + اشتراک 4 ماهه (هدیه)

افزون بر این ترافیک مصرفی در وب سایت نماوا برای تمامی مشترکین شاتل، آسیاتک، پیشگامان و ها‌ی‌وب تا پایان سال 1396 رایگان خواهد بود و کاربران عزیز می‌توانند با خاطری آسوده با شرکت در جشنواره و خرید اشتراک‌های نماوا از تماشای هزاران فیلم و سریال آنلاین لذت ببرید. امیدواریم در کنار نماوا تابستانی خوش را سپری کنید.