چهارشنبه 3 مرداد 1397
shatel

تمدید مهلت استفاده از راهکار ترکیبی و همگرای +ADSL2 و تلفن همراه شاتل(FMC) تا پایان مرداد

پیشنهاد ویژه شاتل برای خرید سرویس FMC (راهکار ترکیبی و همگرای تلفن همراه و +ADSL2) تا پایان مرداد ۹۷ تمدید شد.

بر این اساس مشتریان جدید و فعلی شاتل تا پایان مرداد ماه فرصت دارند، سرویس FMC شاتل را تهیه کنند.

سرویس FMC ویژه‌ی مشتریانی‌ست که به خدماتی با سرعت‌های بالاتر و قیمت‌های مناسب‌تر نیاز دارند. این سرویس در کنار اینترنت ثابت و اینترنت همراه، امکاناتی همچون ارسال پیامک و انجام مکالمه تلفنی نیز برای مشتریان فراهم می‌آورد.

مشتریان شاتل می‌توانند در این فرصت، اشتراک یک ساله سرویس FMC  را به قیمت ۷۸٬۰۰۰ تومان (ماهانه تنها ۶٬۵۰۰ تومان) تهیه کنند.

اشتراک یک‌ساله اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل اجزای این سرویس را تشکیل می‌دهد. سرویس +ADSL2   آن در هر ماه دارای ۴ گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای سالانه ۶ گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه ۵۰۰ مگابایت) و امکان ۶۰ هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ دقیقه) و ارسال ۶۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ پیامک) است. این سرویس بسته ترافیک تشویقی شبانه ندارد اما مشتریان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان، قابلیت دانلود نامحدود شبانه را به سرویس‌ خود اضافه کنند.

به هزینه‌‌ی این سرویس مبلغ مالیات بر ارزش افزوده و دایری خط افزوده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری  ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، مازندران٬ قزوین و گیلان با شماره ۱۵۲۵ تماس حاصل فرمایید.