یکشنبه 27 مرداد 1398
تماشای آنلاین سریال مانکن و هزاران فیلم و سریال با ترافیک رایگان، تخفیف‌ها و هدایای ویژه در نماوا

تماشای آنلاین سریال مانکن و هزاران فیلم و سریال با ترافیک رایگان، تخفیف‌ها و هدایای ویژه در نماوا

هم‌زمان با شروع پخش سریال مانکن، با هنرمندی مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، محمدرضا فروتن و نازنین بیات و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، افزون بر تخفیف‌های هیجان‌انگیز در پیشنهاد تابستانی نماوا، ده‌ها سفر تفریحی به کاربران نماوا هدیه خواهد شد.

مانکن یک ملودرام اجتماعی‌ست که پخش آن از 2 شهریور در نماوا آغاز می‌شود. این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و مقایسه طبقه مرفه نسبت به طبقه کم‌درآمد جامعه می پردازد. در این سریال رابطه‌ی عاشقانه‌ی شخصیت‌های اصلی داستان تحت‌الشعاع مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید سریال مانکن و هزاران فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی را با ترافیک رایگان در نماوا تماشا کنید و از تخفیف‌ها و هدایای زیر بهره‌مند شوید.

تماشای آنلاین سریال مانکن

در این مدت زمان اشتراک یک‌ماهه نماوا با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۰٬۰۰۰ تومان و اشتراک سه‌ماهه این سرویس با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت 42،۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. افزون بر این همه‌ی کاربرانی که یکی از این اشتراک‌های یاد شده را تهیه یا تمدید کنند، شانس حضور در قرعه‌کشی بزرگ نماوا را خواهند داشت. برندگان این قرعه‌کشی از هدایای زیر بهره‌مند خواهند شد:

  • هدیه‌ی ویژه: سفر تفریحی به مالزی برای ۱ نفر
  • ۲۰ سفر تفریحی خارجی به ۲۰ نفر: ۵ سفر تفریحی به استانبول، ۵ سفر تفریحی به تفلیس، ۵ سفر تفریحی به باکو و ۵ سفر تفریحی به دبی
  • ۳۰ سفر تفریحی داخلی به ۳۰ نفر: ۱۰سفر تفریحی به شیراز، ۱۰ سفر تفریحی به کیش، ۱۰ سفر تفریحی به اصفهان

استفاده از این شرایط ویژه هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان فعلی نماوا و برای کاربران همه‌ی اپراتورها امکان‌پذیر است. یعنی مشتریان فعلی هم می‌توانند برای تمدید سرویس از تخفیف و هدایای ویژه شاتل بهره‌مند شوند.