سه‌شنبه 19 بهمن 1395
shatel

ترافیک رایگان در وب ­سایت شاتل ­لند و بیش از 5۰۰ سایت پربازدید همه در “بسته ترافیک ایران”

علاقه‌مندیم به اطلاع برسانیم با توجه به استقبال چشم‌گیر مشتریان از بسته ترافیک نامحدود شاتل‌لند برای استفاده از خدمات محتوایی شاتل همچون تماشای آنلاین فیلم و سریال، اخبار فناوری اطلاعات، گیم و… از سویی و برای ترویج فرهنگ استفاده از شبکه ملی اطلاعات از سویی دیگر، شرکت شاتل، «بسته ترافیک ایران» را از تاریخ 19 بهمن به کاربران ارایه می‌کند.
کاربرانی که بسته ترافیک پیشنهادی شاتل را در مدت زمان یاد شده خریداری کنند، افزون بر دارا بودن امکان ترافیک رایگان در شاتل‌لند، از ترافیک رایگان بیش از 5۰۰ سایت پربازدید کشور بهره‌مند خواهند شد.
این امکان از 19 بهمن ۱۳۹۵ در اختیار کاربران شاتل خواهد بود. به عبارت دیگر چنانچه مشتریان سرویس‌های اقتصادی (ECO) شاتل در بازه زمانی یاد شده، بسته ترافیک ایران را خریداری کنند، ترافیک سرویس اینترنت آن‌ها در وب سایت شاتل‌لند و بیش از 5۰۰ سایت پربازدید (که فهرست آن‌ها در این لینک قابل مشاهده است) رایگان خواهد بود.

%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9
گفتنی است قیمت این بسته ماهانه فقط ۱۰ هزار تومان است و شاتل مصرف حداقل 100 گیگابایت را برای استفاده از 5۰۰ سایت پربازدید یاد شده، تضمین می‌کند.

این بسته همچنین دارای ۵۰۰۰ گیگابایت “ترافیک ویژه شاتل‌لند” برای دانلود از گروه وب سایت‌های شاتل‌لند (شامل دانلود سنتر، آپلود سنتر، گیم سنتر، تک شات) و تماشای آنلاین فیلم و سریال در وب سایت نماواست.