شنبه 13 بهمن 1397
shatel

تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای حضور در دوره‌های آموزش مجازی مکتب‌خونه

اعضای باشگاه مشتریان شاتل در سراسر کشور می‌توانند در دوره‌های آموزش مجازی وب‌سایت «مکتب‌خونه» با تخفیف ویژه شاتلی‌ها شرکت کنند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با موسسه آموزش مجازی «مکتب‌خونه» کاربران شاتل می‌توانند از ۴۰ درصد تخفیف برای ثبت‌نام دوره‌های آموزشی آنلاین «مکتب‌خونه» بهره‌مند شوند.

برای استفاده از این تخفیف می‌توانید به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه و کد اختصاصی خود را دریافت و در هنگام ثبت‌نام در دوره‌های مجازی «مکتب‌خونه» این کد را در محل مشخص شده وارد کنید تا ۴۰ درصد تخفیف روی هزینه‌ی نهایی دوره به شما تعلق گیرد.

وب‌سایت «مکتب‌خونه» برای راحتی کار، یک صفحه‌ی اختصاصی برای ثبت‌نام کاربران شاتل در نظر گرفته است که پس از مراجعه به آن و درج مشخصات و کد تخفیف، می توانید مراحل ثبت‌نام و پرداخت هزینه را کامل کنید.

وب‌سایت «مکتب‌خونه» یک آکادمی مجازی آنلاین است که می‌توانید در آن به صدها درس تخصصی رایگان و ده‌ها دوره‌ی مجازی کوتاه‌مدت و کاربردی دست‌رسی یابید. این دوره‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در صورتی که در آزمون پایان دوره پذیرفته شوید، در پایان آن‌ها، از طرف دانشگاه برگزار کننده، گواهی‌نامه‌ی ویژه‌ی آن دوره به شما اعطا خواهد شد.

امید است ارایه این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم آورد.