دوشنبه 16 بهمن 1396
shatel

برگزاری همایش «راهکارهای سازمانی شاتل»

همایش «راهکارهای شاتل برای شرکت‌ها و سازمان‌ها» صبح امروز ۱۶ بهمن ۹۶، در سالن پویش مرکز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی برگزار شد.
در این همایش که با حضور مدیران بیش از ۵۰ شرکت و سازمان از صنایع گردش‌گری، مهندسی ، بیمه و بانک‌داری، کاشی و سرامیک و مدیران موسسات آموزش عالی، شرکت‌های بازرگانی بین‌المللی و نمایندگان برندهای معتبر بین‌المللی در ایران برگزار شد، احمد حسینی (مدیر فروش راهکارهای سازمانی شاتل) و امیر اعرابی‌پور (معاون اجرایی مدیرعامل شاتل) سخنرانی کردند و راهکارهای کنونی شاتل که به صورت اختصاصی برای کسب‌ وکارها طراحی شده‌اند و یا علاوه بر کاربران خانگی برای استفاده در شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز مناسب‌اند، برای حاضران تشریح و معرفی شد.
امیر اعرابی‌پور، معاون اجرایی مدیر عامل شاتل و سخنران اصلی این همایش، ضمن معرفی راهکارهایی همچون تلفن سازمانی شاتل، سیم‌کارت‌های سازمانی و خدمات شاتل‌موبایل، پهنای باند اختصاصی، خدمات دیتاسنتر و سرور مجازی، درباره راه‌حل‌های شاتل برای متناسب‌سازی این خدمات برای شرکت‌ها و سازمان‌ها توضیحاتی ارایه کرد.
در پایان این همایش، حاضران در یک جلسه پرسش و پاسخ، نکات و پرسش‌های خود را با نمایندگان شاتل در میان گذاردند و مدیران بخش‌های مختلف از جمله راهکارهای سازمانی شاتل، خدمات تجاری شاتل‌موبایل و راهکارهای تلفن ثابت شاتل به پرسش‌های مخاطبان پاسخ گفتند.

2 23 21 2