سه‌شنبه 4 آبان 1395
shatel

برندگان کمپین اینستاگرامی شاتل مشخص شدند!

insta-labkhandkam-hajmبرندگان کمپین اینستاگرامی #لبخندـشاتلی از میان ۲۷۳۷ عکس شرکت کننده در این مسابقه و با رای کاربران به شرح زیر مشخص شدند:

  • نفر اول مهرسام غلامی برنده یک دستگاه گوشی هوشمند
  • نفر دوم پدرام طهرانی برنده یک دستگاه دوربین ورزشی (گوپرو)
  • نفر سوم محسن شفیعی تفرشی برنده یک دستگاه تبلت

کمپین اینستاگرامی “#لبخند شاتلی” با هدف ترویج فرهنگ لبخند زدن و ماندگار کردن لبخند مخاطبان در بازه زمانی یک و نیم ماهه برگزار شد.

این کمپین که از دستاوردهای آن می‌توان به دریافت 2737 عکس از طریق هشتگ و دایرکت، مشارکت مردمی، استقبال و اطلاع‌رسانی عالی کاربران از این کمپین در فضای مجازی اشاره کرد.
این کمپین فعالیت خود را با بازاریابی محتوایی، انتشار تصاویر گرافیکی، پست‌ها و ویدیوهای مرتبط و نگارش سناریو و متن‌های جذاب برای مخاطبان آغاز کرد و در نهایت با انتخاب بیست تصویر توسط هیات داوران وارد مرحله نهایی شد. تصاویر برگزیده در مرحله نهایی از معیارهایی همچون مرتبط بودن با موضوع، دارا بودن حداقل کیفیت و مالکیت عکس و … برخوردار بودند.

در پایان، تصاویر برگزیده در صفحه رسمی اینستاگرام شاتل به نمایش گذاشته شد و هر عکس به مدت بیست و چهار ساعت برای جذب آرای مخاطبان فرصت داشت. سه تصویری که بیش‌ترین لایک را از سوی کاربران دریافت کرده بودند به عنوان برندگان نهایی کمپین معرفی شدند که در روزهای آینده با اهدای جوایز ویژه از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

بی‌تردید این حجم از مشارکت و دریافت این تعداد از تصاویر زیبا و ماندگار از سوی شرکت‌کنندگان در کمپین، شایسته سپاس و قدردانی‌ست. تجربه شیرین ما در به وجود آوردن فضایی پرنشاط در فضای مجازی برای خلق لبخندهای واقعی در این کمپین وصف ناپذیر بود. امیدواریم که در کمپین‌های آینده نیز با هدف ترویج فرهنگ های مثبت همچنان از همراهی و مشارکت شما عزیزان برخوردار باشیم.

@shatel_ir