شنبه 16 بهمن 1395
shatel

تخفیف ویژه سفارش غذا در سایت زودفود برای شاتلی‌ها

مشتریان شاتل می‌توانند در یکی از خریدهای خود از سایت زود فود از ۵۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار شوند.
به گزارش روابط عمومی شاتل، مشتریان این شرکت از روز شنبه ۱۶ بهمن تا پایان اسفند ۱۳۹۵ با دریافت کد تخفیف از سایت مای شاتل، در صورت سفارش آنلاین غذا از سایت زودفود، از ۵۰ درصد تخفیف تا سقف سفارش ۲۰ هزار تومان بهره‌مند خواهند شد.
بر اساس توافق‌های صورت گرفته با وب‌سایت زودفود (www.zoodfood.com)،‌کاربران شاتل در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، تبریز، اهواز می‌توانند با دریافت یک کد تخفیف از این شرایط ویژه استفاده کنند.
زودفود اولین وب‌سایت ایرانی سفارش آنلاین غذاست که هم‌اینک امکان سفارش غذا را از بیش از ۱۳۰۰ رستوران در سراسر کشور برای کاربران اینترنت فراهم آورده است.

در این وب‌سایت شما می‌توانید به سادگی رستوران مورد علاقه خود را انتخاب و پس از مشاهده منو و هزینه غذاها، سفارش‌تان را ثبت کنید.
شما برای استفاده از تخفیف ویژه شاتلی‌ها می‌توانید ابتدا کد تخفیف اختصاص یافته به خود را با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت My.Shatel.ir (منوی خدمات مشترکین، قسمت کد تخفیف) دریافت کنید.

سپس برای سفارش مورد نظر خود به وب‌سایت زودفود مراجعه و پس از مشخص کردن سفارش کد تخفیف را وارد کنید و در نهایت در خرید خود از تخفیف اختصاص یافته تا سقف سفارش ۲۰ هزار تومان بهره‌مند شوید. این تخفیف تنها در یک خرید قابل استفاده است.

zoodfood

اطلاعات بیش‌تر در سایت زودفود.

جشنواره طعم و تماشا

از سوی دیگر کاربران زودفود هم می‌توانند از پیشنهاد ویژه اشتراک یک ماهه رایگان نماوا استفاده کنند. به بیان دیگر کاربران زودفود هم در صورت سفارش آنلاین غذا در زمان جشنواره می‌توانند کد اشتراک یک ماهه نماوا را دریافت کنند و به مدت یک ماه به صورت رایگان فیلم‌ها و سریال‌های موجود در این سایت را تماشا کنند.
نماوا، وب‌سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال با قابلیت تنظیم هوش‌مندانه کیفیت نمایش با سرعت اینترنت است که به همه کاربران با سرعت های مختلف اینترنت امکان می دهد به راحتی فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

کاربران نماوا می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از کامپیوتر شخصی، تبلت و تلویزیون هوشمند و از طریق اپلیکیشن های موبایل از تماشای سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود با حداکثر کیفیت ممکن لذت ببرند.

در حال حاضر بیش از 1300 محتوا در سایت نماوا به صورت فیلم، مستند و سریال‌های روز دنیا به همراه دوبله اختصاصی در اختیار کاربران این سایت قرار گرفته است.
اپلیکیشن‌های نماوا برای دستگاه‌های اندرویدی و تلویزیون‌های هوش‌مند:

  • با اپلیکیشن نماوا (برای سیستم‌عامل اندروید) می توانید هر‌‌زمان و هرمکان و با هرسرعت اینترنت، از تماشای آنلاین فیلم و سریال بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود لذت ببرِید.
  • وب‌سایت نماوا با راه اندازی اپلیکیشن اندروید تی وی (Android TV) این امکان را برای کاربران فراهم آورده است که دیگر برای تماشای آنلاین فیلم‌ها خود را محدود به نمایش‌گرهای کوچک موبایل، تبلت و لپ تاپ نکنند. این اپلیکیشن بر روی تلویزیون هوشمند سونی قابل نصب است.

نحوه استفاده از کد یک ماه اشتراک رایگان نماوا:

  • ابتدا در نماوا ثبت نام کنید.
  • پس از ورود به سایت نماوا، فلش تعبیه شده در کنار نام کاربری مشترک را انتخاب کنید.
  • در کادر باز شده روی گزینه “ورود کارت هدیه” کلیک کنید.
  • در کادر نمایش داده شده کد تخفیف خود را وارد کنید.

امید است ارایه این پیشنهاد بتواند رضایت کاربران عزیز شاتل را فراهم آورد.