چهارشنبه 31 شهریور 1395
shatel

آغاز ارایه خدمات اشتراکی سایت نماوا

namava-web-banner-410ارایه خدمات نماوا به صورت اشتراک ماهانه آغاز شد.
بعد از ماه‌ها تلاش و کار روی سرویس تماشای آنلاین نماوا و بررسی بازخوردها و پیشنهادهای بسیار ارزش‌مند شما عزیزان، بر آن شدیم تا سیستم اشتراکی را در نماوا راه اندازی کرده و مدل مالی و پرداختی کاربران را به کلی تغییر دهیم تا شما عزیزان تجربه ای ناب و تکرار نشدنی را در نماوا تجربه کنید.
همان‌طور که می‌دانید، پیش از این برای تماشای هر فیلم، آن فیلم را خریداری و یک تراکنش انجام می‌شد (و یا از اعتبار و کیف پول استفاده می‌شد)؛ اما حالا با یک بار پرداخت و خرید اشتراک، می‌توانید به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های موجود در نماوا دست‌رسی داشته باشید و دیگر نیاز به هیچ‌گونه پرداخت جداگانه برای خرید فیلم‌ها نخواهد بود.
شما در مدت اشتراک خریداری شده، دسترسی نامحدود به همه چیز خواهید داشت و می‌توانید همه فیلم‌های جدید و قدیمی را تماشا کنید و لذت ببرید.
تلاش ما بر این است تا بتوانیم هر روز عنوان‌های چدید و فاخر بیش‌تری را به مجموعه فیلم‌ها و سریال‌های نماوا اضافه کنیم تا در مدت اشتراک خود، همیشه از محتواهای جذاب ما غافل‌گیر شوید و بیش‌تر لذت ببرید.
برای تماشای فیلم‌های نماوا، از این پس تنها به یک بار خرید اشتراک نیاز دارید تا بتوانید تمامی فیلم‌های نماوا را در مدت اشتراک خود تماشا کنید.

ویژگی‎های ارایه خدمات به صورت اشتراکی:

  • تماشای نامحدود تمامی فیلم‌ها، با یک بار پرداخت سریع و آسان
  • مجموعه‌ای بی‌نظیر از هزاران ساعت فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی
  • تماشای آنلاین، بدون قطعی، با هر سرعت اینترنت و در دستگاه‌های مختلف
  • دوبله فارسی اختصاصی به روز ترین عناوین جهان، توسط برترین گویندگان

راهنمای خرید اشتراک:

  • با انتخاب طرح مطلوب از بین طرح‌های سایت نماوا و کلیک روی گزینه “پرداخت آنلاین”، بلافاصله می‌توانید از سرویس خود استفاده کنید.
  • چنان‌چه از قبل در کیف پول خود اعتبار دارید، نگران نباشید، شما می‌توانید با شارژ کردن کیف پول، بسته مورد نظر را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که حقوق صاحبین اثر برای تمامی محتواها توسط نماوا خریداری شده‎اند و شما با خرید اشتراک و تماشای قانونی فیلم ها، از صاحبان اثر حمایت می‌کنید.

همین حالا مشترک نماوا شوید!