دوشنبه 27 فروردین 1397
shatel

پیشنهاد بهاری شاتل برای خرید راهکار ترکیبی و همگرای تلفن همراه و +ADSL2

پیشنهاد بهاری شاتل از ۲۷ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت ۹۷ در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار خواهد گرفت. این پیشنهاد، فرصتی برای تجربه‌ی استفاده از سرویس ترکیبی و همگرای تلفن همراه و +ADSL2 شاتل (FMC) با قیمتی استثنایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و ویژه‌ی مشتریانی‌ست که به سرویس‌هایی با سرعت‌های بالاتر و قیمت‌های مناسب‌تر نیاز دارند.

مشتریان شاتل می‌توانند در این بازه زمانی، اشتراک یک ساله سرویس FMC (سرویس ترکیبی و همگرای تلفن همراه و +ADSL2) را به قیمت ۷۸٬۰۰۰ تومان (ماهانه تنها ۶٬۵۰۰ تومان) تهیه کنند.

این سرویس ترکیبی از سرویس اینترنت ثابت و اینترنت تلفن همراه با قابلیت انجام مکالمه تلفنی و ارسال پیامک است.

یک اشتراک یک‌ساله اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل اجزای این سرویس را تشکیل می‌دهد. سرویس +ADSL2  آن در هر ماه دارای ۴ گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای سالانه ۶ گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه ۵۰۰ مگابایت) و امکان ۶۰ هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ دقیقه) و ارسال ۶۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ پیامک) است. این سرویس بسته ترافیک تشویقی شبانه ندارد اما مشتریان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان، قابلیت دانلود نامحدود شبانه را به سرویس‌ خود اضافه کنند.

به هزینه‌‌ی این سرویس مبلغ مالیات بر ارزش افزوده و دایری خط افزوده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۱۵۲۵ تماس بگیرید.