شنبه 10 تیر 1396
shatel

پیشنهادهای هیجان‌انگیز در جشنواره تابستانی شاتل

پیشنهاد شاتل برای مشتریان جدید:

مشتریان جدید شاتل می‌توانند از تاریخ 10 تا ۳۱ تیرماه از پیشنهادهای جذاب و هیجان‌انگیز شاتل برای خرید سرویس‌های اینترنت پرسرعت و خدمات ارتباطی و محتوایی این شرکت بهره‌مند شوند.

درجشنواره تابستانی شاتل، تلاش شده است با ارایه پیشنهادهای هیجان‌انگیز و متنوع، به بخش زیادی از سلایق، نیازها و درخواست‌های متقاضیان با الگوهای مصرف متفاوت پاسخ داده شود.

پیشنهاد اول برای مشتریان جدید شاتل:

پیشنهاد اول جشنواره تابستانی شاتل ویژه مشتریان جدید، شامل سرویس‌هایی با سرعت و ترافیک بالا و قیمت مناسب است. این پیشنهاد در بسته‌های زیر به مشتریان ارایه می‌شود:

  • بسته اول:
    در این بسته اشتراک۱۲ ماهه سرویس ECO 1024 با ۶۰ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی به همراه اشتراک ۶ ماهه سرویس نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به قیمت ۸۵،۲۰۰ تومان (ماهانه ۷،۱۰۰ تومان)، به مشتریان ارایه می‌شود. قیمت واقعی این بسته ۲۸۸،۴۰۰ تومان است.
  • بسته دوم:
    این بسته شامل اشتراک ۲۴ ماهه سرویس ECO 1024 با ۱۲۰ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی به همراه اشتراک ۱۲ ماهه سرویس نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به قیمت ۱۶۰،۸۰۰ تومان (ماهانه ۶،۷۰۰ تومان) خواهد بود. قیمت واقعی این بسته ۵۱۶،۴۰۰ تومان است.

گفتنی است در کنار بسته های این جشنواره شما می‌توانید مودم بی‌سیم زایکسل Del1201 با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰،۶۰۰ و مودم زایکسل Del1202 با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۵۴،۴۰۰ تومان تهیه فرمایید.

پیشنهاد دوم برای مشتریان جدید شاتل:

مشتریانی که سرویس‌های شاتل با سرعت 1Mbps یا سرعت‌های بالاتر را به صورت اشتراک ۶ یا ۱۲ ماهه خریداری کنند، می‌توانند از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

بسته اول: اشتراک ۶ ماهه با سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه و بالاتر

مشتریانی که اشتراک ۶ ماهه یکی از این سرویس‌ها را انتخاب کنند، از ۵۰ درصد تخفیف نصب و راه‌اندازی و حق امتیاز سرویس تلفن ثابت شاتل (ShatelTalk شاتل‌تاک) به ارزش ۲۰۰،۰۰۰ تومان و همچنین اشتراک سه ماهه نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به ارزش ۴۰،۰۰۰ تومان و ۱۰ درصد تخفیف خرید مودم Del1201 برخوردار خواهند شد.

بسته دوم: اشتراک ۱۲ ماهه با سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه و بالاتر

مشتریانی که اشتراک ۱۲ ماهه یکی از سرویس‌ها را انتخاب کنند، از ۱۰۰ درصد تخفیف نصب و راه‌اندازی،  و حق امتیاز سرویس تلفن ثابت شاتل (ShatelTalk شاتل‌تاک) به ارزش ۲۰۰،۰۰۰ تومان و همچنین اشتراک شش ماهه نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به ارزش ۶۰،۰۰۰ تومان و ۳۰ درصد تخفیف خرید مودم Del1201 یا ۲۰ درصد تخفیف خرید مودم Del1202 برخوردار شوند.

برای سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره، بسته به مکان جغرافیایی میزبانی محتوا، امکانات و زیرساخت‌های مخابراتی، سرعت تا Mbps  ۱۶ باز خواهد بود.

متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز سراب، مرند و فیروزکوه می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در جشنواره تابستان شاتل بهره‌مند شوند.

فرصت طلایی خرید سرویس ShatelTalk (شاتل‌تاک) برای مشتریان فعلی شاتل

مشتریان فعلی شاتل که در مدت زمان برگزاری جشنواره تابستانی سرویس ShatelTalk (شاتل‌تاک) را خریداری و فعال کنند می‌توانند ۱ گیگابایت ترافیک هدیه دریافت کنند که مهلت استفاده از این ترافیک ۳ روز خواهد بود.

ShatelTalk (شاتل‌تاک)، خدمات جدید شاتل برای انجام مکالمات تلفنی‌ست که با استفاده از آن می‌توانید با یک شماره ثابت اختصاصی مکالمه‌های تلفنی خود را انجام دهید، هزینه‌های تماس‌های تلفنی‌تان را تا چندین برابر کاهش دهید و همواره به تلفن ثابت خود بر روی گوشی موبایل‌تان دست‌رسی داشته باشید.

گفتنی‌ست مشتریانی که پیش‌تر سرویس ShatelTalk (شاتل‌تاک) را به همراه یک شماره اختصاصی خریداری کرده‌اند و تا کنون از آن استفاده نکرده‌اند نیز می‌توانند با فعال‌سازی آن این هدیه را دریافت کنند.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۱۵۲۵ تماس بگیرید.

امید است این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز خانواده‌ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.

با سپاس
امور مشتریان گروه شرکت‌های شاتل