یکشنبه 1 بهمن 1396
shatel

پیشنهادهای جذاب و هیجان‌انگیز زمستانی شاتل

پیشنهاد ویژه شاتل به مناسبت زمستان از تاریخ ۱ تا ۳۰ بهمن با دو بسته‌ی هیجان‌انگیز برای خرید سرویس‌های  Fair4096 و Fair8192، با کیفیتی بالا، آستانه مصرف باورنکردنی و قیمتی جذاب و استثنایی در اختیار مشتریان جدید، در سراسر کشور قرار گرفته است.

پیشنهاد اول
این پیشنهاد با سرعت ثابت ۴ مگابیت بر ثانیه و با آستانه مصرف ماهانه ۱۶۰ گیگابایتی به مشتریان ارایه می‌شود. در این بخش مشتریان می‌توانند اشتراک ۳ ماهه سرویس Fair4096 تنها به قیمت ۸۴٬۰۰۰ تومان، دریافت کنند. (قیمت واقعی این بسته ۱۳۵،۰۰۰ تومان است.)

پیشنهاد دوم
این پیشنهاد با سرعت ثابت ۸ مگابیت بر ثانیه و با آستانه مصرف ماهانه ۳۵۰ گیگابایتی به مشتریان ارایه می‌شود. در این بخش مشتریان می‌توانند اشتراک ۳ ماهه سرویس Fair8192 را به قیمت ۱۰۵٬۰۰۰ تومان، در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. (قیمت واقعی این بسته ۱۶۵٬۰۰۰ تومان است.)

چند نکته درباره پیشنهادهای ارایه شده در جشنواره زمستانی شاتل

  • کاربران می‌توانند به اندازه‌ی نیمی از حجم ترافیک اختصاص یافته به سرویس را برای ترافیک بین‌الملل استفاده کنند. چه آن که امکان استفاده‌ی ترکیبی از ترافیک بین‌الملل و داخلی را نیز وجود خواهد داشت به گونه‌ای که کاربر می‌تواند در صورت تمایل حتی همه‌ی ترافیک سرویس را به ترافیک داخلی اختصاص دهد.
  • پس از رسیدن به آستانه مصرف منصفانه، سرعت سرویس‌ به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تغییر می‌کند. اما مشتریان می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.
  • به هزینه‌های بالا، مبلغ مالیات ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد.

برای دیدن جزییات کامل و ویژگی‌های این سرویس‌ها می‌توانید به صفحه قیمت سرویس‌ها و تجهیزات در وب‌سایت شاتل مراجعه فرمایید.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۱۵۲۵ تماس بگیرید.
امید است این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز خانواده‌ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.
با سپاس
امور مشتریان گروه شرکت‌های شاتل