دوشنبه 23 بهمن 1396
shatel

شاتل برای نخستین بار در ایران اینترنت همگرای ثابت و همراه ارایه می‌کند

شاتل برای اولین بار در کشور سرویس ترکیبی و همگرای موبایل و +ADSL2 را با نام اختصاصی (FMC (Fixed-Mobile Convergence به کاربران اینترنت پرسرعت در سراسر کشور ارایه می‌کند.
سرویس FMC از ترکیب دو سرویس اینترنت ثابت شاتل (+ADSL2) و اینترنت همراه شاتل (شاتل‌موبایل) ایجاد شده است. اینترنت همراه این سرویس می‌تواند در زمان قطعی به عنوان پشتیبان جای‌گزین اینترنت ثابت شود.

این سرویس به صورت یک اشتراک یک‌ساله اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل به مشتریان ارایه می‌شود و سرویس +ADSL2 آن در هر ماه دارای ۴ گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای سالانه ۶ گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه ۵۰۰ مگابایت) و امکان ۶۰ هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ دقیقه) و ارسال ۶۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ پیامک) است.
در این سرویس، اینترنت +ADSL2 ارایه شده در شرایط قطعی قابل جای‌گزینی با اینترنت همراه خواهد بود. به این ترتیب که سیم‌کارت ارایه شده از طریق یک دانگل به مودم DSL یا کامپیوتر شخصی وصل می‌شود و در صورت نیاز اینترنت همراه این سیم‌کارت جای‌گزین اینترنت ثابت خواهد شد. به این ترتیب این سرویس در هر شرایطی در دست‌رس کاربر خواهد بود.
هزینه استفاده از این سرویس سالانه ۷۸ هزار تومان (ماهانه فقط ۶۵۰۰ تومان) است و مشتریان در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰ هزار تومان از بسته ترافیک نامحدود شبانه برخوردار شوند.
به این هزینه‌ها مبلغ مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره این سرویس می‌توانید از طریق شماره سراسری ۱۵۲۵ با کارشناسان فروش شاتل در سراسر کشور گفت‌وگو کنید.