چهارشنبه 4 اسفند 1395
shatel

خبر خوش برای نماوایی‌ها

فروش آنلاین تیوال

هر یک از مشترکان شاتل که عضو وب‌سایت نماوا باشند، می‌توانند از تخفیف ویژه سایت تیوال برخوردار شوند. تیوال یک شبکه اجتماعی و خدماتی برای آشنایی و خرید اینترنتی بلیت برنامه‌های هنری و گردشی‌ است.
مشتریان شاتل که عضویت شاتلی خود را تا تاریخ 2 اسفند 1395 در وب‌سایت نماوا ثبت کرده باشند، می‌توانند در یکی از خریدهای خود از سایت فروش آنلاین تیوال، از تاریخ 4 اسفند تا پایان سال ۱۳۹۵ از تخفیف ویژه تا سقف 40 درصد، برخوردار شوند.
بر اساس توافق‌های صورت گرفته با وب‌سایت تیوال (www.tiwall.org)،‌ اعضای شاتلی وب‌سایت نماوا می‌توانند با دریافت یک کد تخفیف از پنل کاربری خود در سایت My.Shatel.ir و مراجعه به سایت تیوال بلیت هر یک از رویدادهای فرهنگی مورد علاقه خود را (شامل کنسرت، سینما، نمایش، نمایشگاه، سفرهای فرهنگی، همایش‌ها و کارگاه‌ها و نمایش‌های کمدی آزاد) با تخفیف ویژه، تا سقف 40 درصد، دریافت کنند.

 

%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%84

نحوه به کارگیری کدها:
– دریافت کد تخفیف اختصاص یافته، با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت My.Shatel.ir
– ورود به آدرس www.tiwall.com/code
– وارد کردن کد
– انتخاب گزینه “به کار گیری کد”
پس از انجام گام‌های بالا، لیست رویدادهای دارای تخفیف برای کاربر نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب رویداد توسط کاربران محترم، سانس و صندلی مورد نظر کاربر به صورت خودکار توسط سیستم شناسایی و تخفیف آن اعمال می‌شود.

این تخفیف تنها در یک خرید قابل استفاده است.

امید است ارایه این پیشنهاد بتواند رضایت کاربران عزیز شاتل را فراهم آورد.