چهارشنبه 25 اسفند 1395
خبر خوش برای مشتریان سرویس‌های خانواده (ECO)

خبر خوش برای مشتریان سرویس‌های خانواده (ECO)

بسته‌های ترافیک سرویس‌های ECO در روزهای تعطیل

خرسندیم به اطلاع برسانیم بسته‌های ترافیک نوروزی شاتل، با شرایط ویژه برای استفاده از ترافیک نامحدود در روزهای تعطیل سال نو، از ۲۷ اسفند قابل خریداری و از ۲۹ اسفند قابل استفاده خواهد بود.

با توجه به درخواست‌های چندین‌باره کاربران برای ارایه بسته‌های ترافیک در روزهای تعطیل سال نو، جشنواره ویژه‌ای برای اختصاص بسته‌های ترافیک نوروزی در نظر گرفته شده است.

در این جشنواره مشتریان فعلی سرویس‌های ECO می‌توانند از بسته پلاتینی نوروز به قیمت ۱۸،۰۰۰ تومان بهره‌مند و با استفاده از آن به مدت ۱۵ روز (از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین) از ترافیک نامحدود سرویس برخوردار شوند.

همچنین بسته طلایی ترافیک نوروزی نیز در این جشنواره به قیمت ۷،۲۰۰ تومان ارایه می‌شود که با استفاده از آن مشتریان می‌توانند از ۶ روز ترافیک نامحدود (از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین) بهره‌مند شوند.

%da%af%db%8c%da%af-%d8%b9%db%8c%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%aa%d9%84-%d9%84%d9%86%d8%af

چند نکته مهم:

  • مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت‌ این بسته‌ها افزوده خواهد شد.
  • زمان شروع بسته پلاتینی روز خریداری و زمان پایان آن ۱۳ فروردین است.
  • زمان شروع بسته طلایی روز خریداری و زمان پایان آن ۴ فروردین است.
  • کاربرانی که بسته ترافیک نوروزی خود را در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند خریداری کرده‌اند از روز ۲۹ اسفند می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • کلیه مشتریان سرویس‌های اکو در سراسر کشور می‌توانند از این پیشنهاد طلایی بهره‌مند شوند.

 

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره 1525 یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرید.

اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور در سایت شاتل در دست‌رس است.