چهارشنبه 7 مهر 1395
shatel

جشنواره فروش ویژه شاتل در مهر 95

جشنواره فروش ویژه سرویس‌های شاتل از تاریخ 8 تا 30 مهر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شاتل، جشنواره ویژه‌ای برای خرید سرویس‌های اینترنت پرسرعت شاتل با بسته‌ها و پیشنهادهای متنوع در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در مدت زمان برگزاری این جشنواره، پیشنهادهای جذابی در اختیار مشتریان خواهد بود و مشتریان می‌توانند بسته به نیازهای خود از میان پیشنهادهای متنوع شاتل، بسته‌های ویژه را به همراه مودم یا بدون مودم انتخاب کنند.

بخش اول پیشنهادهای جشنواره شامل بسته‌های بدون مودم سرویس‌های شاتل است.

در این بخش از جشنواره مشتریان می‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا ١٦مگابیت بر ثانیه را با ٦٠ گیگابایت ترافیک به قیمت استثنایی ٦٥,٩٠٠ تومان دریافت کنند. مشتریانی که به سرویس‌هایی با ترافیک بالاتر نیاز دارند نیز می‌توانند بسته یک سال اینترنت پرسرعت تا 16مگابیت بر ثانیه را به همراه 110 گیگابایت ترافیک تنها به قیمت ۸۷،۵۰۰ تومان دریافت کنند. (مهلت استفاده از 10 گیگابایت از این ترافیک یک سال و مهلت استفاده از 100 گیگابایت آن 100 روز است.)

سومین پیشنهاد این جشنواره ویژه مشتریانی‌ست که به سرویسی با قیمت مناسب‌تر و ترافیک کم‌تر نیاز دارند. این دسته از مشتریان می‌توانند از بسته یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps به همراه 10 گیگابایت ترافیک با قیمت باورنکردنی 9،900 تومان استفاده کنند.

بخش دوم پیشنهادهای جشنواره شامل بسته‌هایی‌ست که به همراه مودم ارایه می‌شوند.

در این بخش از جشنواره مشتریان می‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps  را با ٦٠ گیگابایت ترافیک به همراه مودم بی‌سیم به قیمت ۱۰۶،۵۰۰  تومان و بسته یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps را به همراه 110 گیگابایت ترافیک و مودم بی‌سیم زایکسل به قیمت ۲۸۲،۴۰۰ تومان، دریافت کنند. (مهلت استفاده از 10 گیگابایت از این ترافیک یک سال و مهلت استفاده از 100 گیگابایت آن 100 روز است.)

آخرین پیشنهاد این جشنواره که یکی از جذاب‌ترین آن‌هاست ویژه مشتریانی‌ست که در کنار استفاده از اینترنت تمایل دارند از سرویس‌های شاتل‌لند بدون محدودیت استفاده کنند. این بسته شامل سه ماه اینترنت پرسرعت تا 16Mbps، سه گیگابایت ترافیک، ترافیک نامحدود شاتل‌لند و مودم تک پورت بی‌سیم زایکسل به قیمت 49،500 تومان است. مشتریانی که این بسته را خریداری کنند به مدت 3 ماه می‌توانند از خدمات مجموعه وب‌سایت‌های شاتل‌لند (www.shatelland.com، www.namava.ir ، www.techshot.ir و www.cup.ir) بهره گیرند.

گفتنی‌ست هزینه مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی همه بسته‌ها افزوده خواهد شد. همچنین حداقل سرعت دانلود همه سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره، 128Kbps  است.

متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز اندیشه، فیروزکوه، و سلماس می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در این جشنواره بهره‌مند شوند.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره سراسری 1525 یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرید. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از این‌جا در دسترس است.

خرید آنلاین

دارای مجوز به شماره: ١٠٢/٥٢٣٢٥ و ١٠٢/٥٢٤٧٤ در تاریخ ٩٥/٥/٢