دریافت تقدیرنامه یک ستاره برای جایزه ملی کیفیت (ICTINQA)

27 اردیبهشت 1391

روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، هم­زمان با برگزاری جشنواره اپراتورهای برتر، مراسمی برای اهدای جایزه ملی کیفیت (ICTINQA) به سازمان­های شرکت­ کننده در حوزه ICT نیز برگزار شد. این جشنواره برای انجام ارزیابی و اعطای جایزه ملی کیفیت ایران در حوزه ICT برای اولین بار در کشور توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرک ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

از آن جایی که حرکت به سوی تعالی یکی از مهم ترین اهداف استراتژیک شرکت شاتل محسوب می­شود، این شرکت بر اساس چشم‌انداز خود برای تبدیل شدن به الگوی مدیریتی در کسب و کار، دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی برای تعالی سازمانی، در این جشنواره ارایه ساخت و توانست در اولین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جایزه ملی کیفیت را در قالب “تقدیرنامه یک ستاره” دریافت کند. گفتنی‌ست در میان همه­ فعالان حوزه­ ICT کشور، تنها ۴ سازمان موفق به دریافت این درجه گردیده‌اند. چه آن‌که مشهور‌ترین سازمان­ها و شرکت­های کشور تنها موفق به دریافت گواهی­نامه شده‌اند.

امیدواریم هرروز بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی این مجموعه پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین دیگر صنایع کشور عزیزمان ایران باشیم.

نتیجه ارزیابی